FDG 5010-53R Dámská s. nářadí FIELDMANN
Doprava zdarma
již od 999 Kč
Doručení do 48 hodin
Jsme fakt rychlí
U nás máte čas
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
Odměníme Vás
Za každý nákup získáte věrnostní body
Parametry
- Značka: FIELDMANN
- Počet dílů v sadě: 53 KS
-
Věrnostní body: 48
Popis a parametry
Žádná domácnost se neobejde bez alespoň pár kousků základního nářadí. Dámská Gola sada FDG 5010-53R s 53 kusy náčiní od roky prověřené české firmy FIELDMANN je dobrou investicí jak pro začínající kutilku, tak pro majitelku domu či bytu, která si ráda sama opraví drobné závady. Plastový kufřík obsahuje ráčnu velikosti 3/8 palce, včetně pasujících nástrčných klíčů, které si poradí s každým standardním závitem. Jedná se o skvělý startovní kufr s nářadím, který obsahuje všechny nástroje nutné pro všední opravy v domácnosti. Hezkým bonusem je neobvyklá barva, růžový šroubovák, vodováhu či kladivo jen tak nějaký opravář mít nebude. Všechny komponenty setu mají své stálé místo v pevném plastovém kufru, který udrží vaše nářadí pěkně pohromadě a nezabírá mnoho úložného prostoru.
Klíčové vlastnosti:
- 53 ks dílů
- ráčna 3/8 palce
- sada nástrčných klíčů
- set základního nářadí
Technické parametry:
- kombinované kleště 6"
- kleště s dlouhými čelistmi 6"
- 8 ks 3/8" nástrčné hlavice: 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 17 mm
- 1 ks 3/8" ráčna
- 1x 6" nastavitelný klíč
- 8 ks Imbusových klíčů 1,5 - 6 mm
- 2 ks šroubováků: PH2 x 100 mm, SL6 x 100 mm
- 1 ks násada na bity
- 20 ks bitů 25 mm
- 1 ks kladivo 200 g
- vodováha 6"
- měřicí pásmo 3 m
- nůž
Recenze obchodu TonerPartner.cz
S obchodem jsem naprosto spokojena.
Klady: objednávám opakovaně, spokojenost
doručeno za 3 dny
Ochota pomoci
Klady: Spolehlivost
Zápory: Žádná
Vynikající obchod. Bezvadná komunikace, rychlé dodání a dobré ceny. Rád zde nakupuji.
Klady: rychlost
spolehlivost
Klady: Rychlá domluva, rychlé dodání.
Klady: Dobrá komunikace, rychlé dodání.
Klady: Rychlost
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
Nenašli jste odpověd?
Napište nám
Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.
Klady: spokojenost