Freestyle koloběžka MOVINO Stunt EDGE, Black-Red Edition
6 045 Kč
4 996 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Freestyle koloběžka MOVINO Stunt EDGE, Black-Red Edition

Pro začátečníky i pokročilé
MOVINO Stunt EDGE je ideální volbou pro všechny, kteří hledají výkonnou a odolnou koloběžku. Ať už jste začátečník nebo pokročilý jezdec, tato koloběžka vás okouzlí svou svižností, nadčasovým designem a vysokou funkčností jednotlivých komponentů.

Hliníková jádra kol
Kola jsou jedním z nejdůležitějších prvků koloběžek. MOVINO Stunt EDGE má kola s hliníkovým jádrem, která jsou odolná proti skokům a nárazům a zajišťují kvalitní a plynulou jízdu.
Brzdový systém FLEX BRAKE
Tato koloběžka je vybavena brzdovým systémem FLEX BRAKE, který po každém stisknutí obnovuje svůj původní tvar. Díky tomuto systému se kola opotřebují mnohem pomaleji a je minimalizováno nepříjemné vibrace.

ABEC 9 - uhlíkové ložiska
MOVINO Stunt EDGE je vybavena ložisky ABEC 9 Carbon, které zaručují vysokou přesnost, efektivitu a možnost dosažení vyšší rychlosti.
Řídítka 360° z chromované oceli
Řídítka z chromované oceli zajišťují větší bezpečnost během jízdy.

Drážkované TPR rukojeti
MOVINO Stunt EDGE je vybavena drážkovanými TPR rukojetmi, které poskytují pevnější úchop než běžné gumové úchopy. Díky nim můžete být jisti, že i při agresivnější jízdě vám nebude sklouzávat ruka.
Čtyřnásobná hliníková objímka
Objímka, která spojuje vidlici s řídítky, je u MOVINO Stunt EDGE vyrobena z hliníkové slitiny 6061 a je uchycena čtyřmi šrouby, což zajišťuje vysokou odolnost a bezpečnost při náročné jízdě.
Specifikace
- Deska: zpevněný hliník (6061), rozměry 480x105 mm
- Řídítka: chromovaná ocel, rozměry 830 mm (výška), 640 mm (délka vč. koleček), 500 mm (šířka)
- Kolečka: průměr 100 mm, ložiska ABEC 9 Carbon, materiál hliník
- Objímka: čtyřšroubová
- Hmotnost: 3,4 kg
- Maximální nosnost: 100 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.