Freestyle koloběžka MOVINO Stunt GLIDE, Teal
2 889 Kč
2 535 Kč
2 095 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nová vylepšená verze oblíbeného modelu MOVINO Stunt Glide v barvě tea se kterou zazáříte ve skateparku! Movino Glide má platformu s kovovým leskem, která upoutá pozornost na první pohled.
Lehká a ovladatelná koloběžka
MOVINO Glide je model vyvinutý pro jezdce, kteří hledají pohodlnou a ovladatelnou koloběžku, aby se naučili nové triky. Platforma o rozměrech 48 x 11 cm vyrobená výhradně z hliníku zajišťuje odpovídající poměr hmotnosti a pevnosti.
Kovové provedení platformy
Zazáříte ve skateparku! Movino Glide má platformu s kovovým leskem, která upoutá pozornost. Celý vzhled doplňují lebky na bočních hranách palubky. Koloběžka Movino Glide je k dispozici ve čtyřech barevných verzích: zlatá, červená, modrá, teal a neochrome.
Specifikace:
Nejvhodnější pro | skatepark |
Úroveň pokročilosti | základní |
Celková výška | 81 cm |
Kompresní systém | závitový |
Typ vidlice | závitová, ocelová |
Typ řídítek | není integrováno |
Délka desky | 48 cm |
Šířka desky | 11 cm |
Průměr koleček | 100 mm |
Jádro kola | Nylon |
Klasifikace ložisek | ABEC-9 |
Typ řídítek | Y-bar |
Výška řídítek | 58 cm |
Šířka řídítek | 55 cm |
Vnější průměr řídítek | 32 mm |
Vnitřní průměr řídítek | 28 mm |
Typ brzdy | flex |
Barva | modrozelená/teal |
Max. nosnost | 100 kg |
Váha | 3,3 kg |
Výrobce | Movino |
Oficiální distributor MOVINO ČR a SK
SKITT je exkluzivní zástupce značky Movino pro Českou a Slovenskou republiku. U nás vždy najdeš celou nabídku značky včetně nejnovějších modelů i příslušenství. V rámci klientského servisu zajišťujeme pro naše zákazníky bezproblémový záruční i pozáruční servis. Náhradní díly máme skladem.
Už jsi sjel kolečka až na dřeň?
Vytřepal se ti šroub nebo jsi propálil brzdu?
Nevadí! Ozvi se a společně to vyřešíme.
Více o značce MOVINO se dozvíš na www.skitt.cz/znacka/movino
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.