FRISKIES 15kg Balance s kuřetem a zeleninou
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Popis a parametry
Kompletní krmivo pro dospělé psy
Friskies® Balance je zdrojem kvalitních bílkovin a dalších živin, které váš pes potřebuje ke šťastnému rodinnému životu.
Friskies® 5 slibů
Ve chvíli, kdy jste si přivedli domů psa, zavázali jste se, že o něj budete pečovat a správně ho krmit. Stejný slib jsme učinili i my ve Friskies®. Díky lahodnému a kvalitnímu krmivu přinášíme štěstí psům každý den již po celé generace. A s touto ctí zároveň přichází velká zodpovědnost, proto vždy děláme maximum pro vašeho psa a pro vás. 5 slibů, protože nám záleží na:
- Výživě: 100 % kompletní a nutričně vyvážené lahodné krmivo, s kombinací živočišných a rostlinných bílkovin
- Kvalitě: během našeho výrobního procesu provádíme stovky denních kontrol
- Odbornosti: vyvinuto Purina odborníky na výživu
- Dohledatelnosti: vyrobeno z vysoce kvalitních surovin, pečlivě vybraných od důvěryhodných dodavatelů
- Závazku do roku 2025: zavazujeme se, že do roku 2025 budou naše obaly 100 % recyklovatelné nebo znovupoužitelné.
Všechny naše receptury jsou bez umělých barviv a konzervantů.
- Pevná stolice díky dobrému trávení
- Podporuje lesklou srst a hladkou kůži
- Podporuje silné zuby a dásně
- Podporuje čilost a přináší jiskru do jeho očí.
Obiloviny (celozrnné 64 %), maso a výrobky živočišného původu (10 %, z toho 2 % kuře a 2 % hovězí), oleje a tuky, vedlejší výrobky rostlinného původu, bílkovinné extrakty rostlinného původu, minerální látky, zeleniny (0,6 % sušené zeleniny, odpovídá 4 % zeleniny)
Doplňkové látky:
Nutriční doplňkové látky:
m.j./kg:, vit A: 19000, vit D3: 1100, vit E: 90, mg/kg:, síran železnatý monohydrát: (Fe:): 78, jodičnan vápenatý bezvodý: (I:): 1,9, síran měďnatý pentahydrát: (Cu:): 8,7, síran manganatý monohydrát: (Mn:): 5,9, síran zinečnatý monohydrát :(Zn:): 110, seleničitan sodný: (Se:): 0,19, vitamíny skupiny B: 75, Barviva(1) a antioxidanty, (1)bez umělých barviv, Analytické složky:
, protein: 20 %, obsah tuku: 10 %, obsah anorganických látek: 8 %, hrubá vláknina: 3,5 %, omega-6 mastná kyselina: kyselina linolová: 1,7 %, omega-3 mastná kyselina: kyselina linolenová: 0,1 %
Krmný návod:
Krmivo může být podáváno samostatně nebo v kombinaci s Friskies® kapsičkami: Denní krmná dávka pro dospělého psa: Pouze granule: Trpasličí plemena 1 - 5 kg: 40 - 120 g, Malá plemena 5 - 10 kg: 120 - 190 g, Středně velká plemena 10 - 25 kg: 190 - 350 g, Velká plemena 25 - 45 kg: 350 - 515 g, Extra velká plemena 45 - 70 kg: 515 - 695 g. Granule + počet kapsiček (100 g*): Hmotnost psa 10 kg: 100 g + 4 kapsičky; Hmotnost psa 20 kg: 190 g + 5 kapsiček, Hmotnost psa 25 kg: 195 g + 7 kapsiček, Hmotnost psa 45 kg: 340 g + 8 kapsiček. * jakákoliv "Friskies® kapsička ve šťávě 100 g" pro dospělé psy. Dostupnost se může v jednotlivých zemích lišit. Krmné dávky jsou určené pro dospělé středně aktivní psy v přirozeném prostředí. Individuální potřeby se mohou lišit. Krmnou dávku je třeba přizpůsobit tak, aby si váš pes udržel optimální hmotnost. Čerstvá pitná voda by měla být vždy k dispozici. Balení obsahuje krmivo zhruba pro následující počet misek (dní), záleží na velikosti balení: 50. Tato hodnota je spočítána pro dospělého psa o hmotnosti 20 kg za normální aktivity.
Krmivo skladujte na chladném a suchém místě.
Obal krmiva neslouží ke hraní. Uchovávejte ho mimo dosah dětí a zvířat, zabráníte tak případnému udušení.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.