Garmin GPS sportovní hodinky Venu2S Silver/Gray Band, EU
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garmin GPS sportovní hodinky Venu2S Silver/Gray Band
EAN: 753759271893
Výhody a nevýhody displejů
Garmin Venu 2 je vybaven AMOLED dotykovým displejem s vysokým rozlišením, který se liší od transflektivních nebo LCD displejů používaných většinou ostatních Garmin hodinek.
Transflektivní displeje
Nízká spotřeba energie, skvělá čitelnost na přímém slunečním světle, nižší rozlišení, delší výdrž baterie.
AMOLED displeje
Vyšší spotřeba energie, vyšší rozlišení, hladší a jasnější obraz, méně čitelný na přímém slunečním světle.
Liquid crystal displeje
Podobné vlastnosti jako AMOLED, méně výrazný kontrast.
Technické specifikace
- Barevný displej s úhlopříčkou 1,3" a rozlišením 416x416 pixelů
- Všestranné sportovní a volnočasové využití
- Bezdrátové připojení: WiFi, ANT+, Bluetooth
- Velmi nízká hmotnost
- Výdrž až 22 hodin v GPS režimu nebo až 8 hodin GPS + poslech hudby
- Výdrž baterie až 11 dní v režimu chytrých hodinek
- Vodotěsné provedení do 5 ATM
Správa napájení
V případě potřeby je možné zapnout úsporu baterie a získat až 4x delší výdrž na jedno nabití.
Aplikace pro sport
Hodinky Garmin Venu 2 umožňují měření následujících aktivit: Běh, Krytá dráha, Běžecký pás, Kolo, Kolo uvnitř, Chůze, Chůze uvnitř, Lyže, Snowbord, Běžky, Plavání v bazénu, SUP (Stand Up Paddle Board), Veslování, Veslování uvnitř, Pilates, Jóga, Stepper, Eliptický trenažér, Kardio, Síla, Golf, Navigovat, Dýchání, HIIT, Snímek zdravotního stavu, Lezení uvnitř, Bouldering, Jiné (umožňuje vytvoření uživatelské aktivity).
Animovaná cvičení
Můžete cvičit podle animací přímo na displeji hodinek. Aktivujte si instruktážní animace pro silový a kardio trénink, jógu nebo pilates.
Detailní silové tréninky
Hodinky obsahují předehrané silové tréninky včetně grafického zobrazení svalových skupin pro jednotlivé cviky.
Měření tepu na zápěstí
Hodinky v průběhu dne nepřetržitě měří srdeční tep a naměřená data zaznamenávají do své paměti.
Monitor denní aktivity
V průběhu dne hodinky měří počet kroků, ušlou vzdálenost, nastoupaná patra, spálené kalorie, délku a kvalitu spánku.
Datová pole
Displej je v základu nastaven na úsporu baterie tak, že po nějaké době dojde k jeho zhasnutí. Toto lze upravit v menu hodinek a nechat jej trvale zapnutý, avšak na úkor výdrže akumulátoru.
Hudba
Hodinky umožňují buď synchronizaci playlistů z vybraných hudebních streamovacích služeb (například Deezer, Amazon Music nebo Spotify), nahrání skladeb z počítače do vnitřní paměti pomocí USB kabelu nebo možnost ovládat připojený mobilní telefon.
Chytrá oznámení
Na hodinkách můžete přijímat e-maily, textové zprávy a upozornění, když provedete spárování s kompatibilním smartphonem Apple nebo Android.
Informace o počasí
Ve spojení s mobilním telefonem dokážou hodinky zobrazovat detailní informace o aktuálním počasí, hodinovou předpověď, předpověď na následující 4 dny s vývojem teploty a pravděpodobnosti srážek.
Detekce nehod
Pokud jsou hodinky připojené k chytrému mobilnímu telefonu, je možné využívat bezpečnostní funkce, které na předem nastavené telefonní číslo pošlou v případě nouze informaci o potřebě pomoci.
Bezkontaktní platby Garmin Pay™
Bezkontaktní platby GARMIN PAY patří k nejzajímavějším chytrým funkcím hodinek. Ve virtuální peněžence hodinek je možné zaregistrovat klasickou platební kartu (podmínkou je, aby vydávající banka podporovala platby Garmin Pay) a dále platit hodinkami namísto vaší běžné platební karty.
Aplikace třetích stran
Díky projektu Connect IQ je možné do hodinek stahovat další aplikace, speciální datová pole, widgety a ciferníky hodinek.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.