Haylou LS11 RS4 Plus Smartwatch Silver
2 090 Kč
1 697 Kč
1 403 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis produktu: Haylou LS11 RS4 Plus, nová generace oblíbených chytrých hodinek. 1,78palcový HD AMOLED displej Rozlišení 368 x 448 pixelů poskytuje a 1,78\" displej s obnovovací frekvence 60 Hz s perfektní čitelností i za přímého slunce. Nastavitelný magnetický pásek Řemínek s plynulým zapínáním, který poskytne tu nejlepší možnost nastavení obvodu zápěstí. Volba vlastního motivu která se neomrzí Na pozadí displeje hodinek si můžete vybrat z více jak stovky pozadí. Je zde dokonce možnost nahrát vlastní fotografii na pozadí. 105 režimů pro cvičení Haylou RS4 Plus mají 105 sportovních režimů. Dokáže zaznamenávat údaje o cvičení v reálném čase, což vám pomůže sledovat a zlepšovat váš sportovní výkon. Změříte i kvalitu spánku Procento hlubokého spánku je základním kritériem kvality spánku. Haylou RS4 Plus aktivně monitoruje dobu a stav spánku, aby vám pomohly vytvořit si dobré spánkové návyky. SpO2 - hladina kyslíku v krvi S pokročilou technologií měření obsahu kyslíku v krvi budete vědět vždy, jak jste na tom. Ať už jste intenzivně cvičili nebo jen odpočíváte, mějte vždy přehled jak jste na tom § Srdeční tep pod kontrolou 24 hodin denně Haylou RS4 Plus dokáží přesně detekovat vaši srdeční frekvenci 24 hodin denně a to i během sportovních aktivit, během odpočinku a nebo i během spánku. Sledování stresu a ženský cyklus Haylou monitorují váš tlak po celý den. Praktickou funkci pro ženy je i sledování ženského cyklu. Certifikace odolnosti IP68 - voda a prach Hodinky mají certifikaci odolnosti IP68. Při mytí rukou není potřeba hodinky sundávat. Problém není ani pocení při sportu a při běhání v dešti. 10denní výdrž na jedno plné nabití Haylou RS4 Plus nabízí ve svém tenkém těle řadu supervýkonných funkcí, stále ale poskytnou dostatečnou výdrž na to, aby vydržely až 10 dní (na jedno plné nabití při běžném používání). Při základním použití vydrží až neuvěřitelných 28 dní. Vlastnosti - Kapacita baterie 230 mAh - Hmotnost - 57,6 g (s řemínkem) - Šířka řemínku - 20 mm - Bluetooth 5.1 - Rozměry - 45,2 x 37,2 x 10,4 mmParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.