HP All-in-One Officejet Pro 9013 (A4, 22/18 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, Print/Scan/Copy/FAX)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Officejet Pro 9013, A4 tisk, skenování, kopírování a fax. 22 / 18 ppm, wifi, ethernet, USB, USB host, duplexni tisk, ADF na 35 listů, 6.75cm barevný touch displej s možností nastavení pracovních ikon, skenování do emailu/cloudu (Dropbox; Google drive), ovládejte tiskárnu jednoduše z telefonu pomocí intuitivní aplikace HP Smart App, HP Self healing - po výpadku wifi se tiskárna sama opětovně přihlásí do sítě, 3 letý servis po registraci zdarma, HP ECO produkt - 15% produktu vyrobeno z recyklovaného materiálu. 4 individuální cartridge (HP 963XL - black 2000 pgs/CMY - 1600 pgs). Náhrada modelu OJP 8710
Enormní úspora času
Eliminujte kroky v opakujících se úkolech díky službě Smart Tasks. Skenujte do cloudu, e-mailu a dalších umístění pouhým kliknutím.
Vytvářejte na telefonu nebo tiskárně upravitelné dokumenty s možností vyhledávání díky službě Smart Tasks.
Plňte pracovní úkoly rychle a bezobslužně díky automatickému podavači na 35 stran. Využívejte automatický oboustranný tisk a skenování.
Možnost práce odkudkoli
Využívejte cloudový tisk přes síť Wi-Fi™ nebo mobilní síť a tiskněte odkudkoli.
Získejte na smartphonu rychlý přístup k dokumentům i obrázkům a jejich tisku ze služeb Dropbox a Disk Google.
Dosáhněte vysoce kvalitního skenování a sdílejte obsah přes Dropbox, Disk Google, e-mail nebo cloud prakticky odkudkoli.
Nejlepší zabezpečení HP ve své třídě, spolehlivá připojení
Omezte prodlevy díky rozhraní Wi-Fi™ s funkcí samoopravení, které poskytuje kvalitní připojení.
Pořiďte si nejlepší zabezpečení HP ve své třídě a chraňte zařízení, data a dokumenty.
Spolehněte se na podporu chatbota a užitečná upozornění aplikace HP Smart.
Objednávání inkoustu nebylo nikdy snazší
S originálními kazetami HP s vysokou výtěžností vytisknete více stran a nemusíte tak často měnit kazety.
Vytvářejte grafiku v živých barvách a profesionální kvalitě, která je vhodná pro prezentace a využití v kanceláři.
Využívejte sytý černý text pro veškeré firemní dokumenty.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.