HP Color Laser MFP 178NW (A4, 18/4 ppm, USB 2.0, Ethernet, Wi-Fi, Print/Scan/Copy)
8 957 Kč
6 935 Kč
5 731 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP Color Laser 178NW
Malá a multifunkční
Tato kompaktní tiskárna patří k nejmenším ve své třídě a zvládne jakékoli kopírování, skenování nebo tisk.
Technické specifikace
- Rychlost černobílého tisku: Až 18 str./min
- Rychlost barevného tisku: Až 4 str./min
- Kvalita černobílého tisku: Až 600 × 600 dpi × 4 bity
- Kvalita barevného tisku: Až 600 × 600 dpi × 4 bity
- Možnosti oboustranného tisku: Ruční (s podporou ovladače)
- Maximální vstupní kapacita: Až 150 listů
- Maximální výstupní kapacita: Až 50 listů
Připojení a kompatibilita
- Připojení: 1× USB 2.0, 1× síťový port Fast Ethernet 10/100 Base-TX, 1× bezdrátový WiFi adaptér 802.11b/g/n
- Podpora bezdrátového připojení: Ano
- Možnost mobilního tisku: HP Smart (Android, Windows 10), Apple AirPrint, Google Cloud Print, Bezdrátový přímý tisk (HP WiFi Direct)
- Kompatibilní operační systémy: Windows 10, 8.1, 8, 7, Mac OS 10.14, 10.13, 10.12, 10.11, Linux
Spotřeba a rozměry
- Spotřeba energie: 300 W (probíhající tisk), 38 W (pohotovostní režim), 1,9 W (režim spánku), 0,2 W (ruční vypnutí), 0,2 W (automatické vypnutí / ruční zapnutí)
- Rozměry produktu (š x h x v): 406 × 363 × 288,7 mm
- Hmotnost produktu: 12,94 kg
Co je obsaženo v krabici
HP Color Laser MFP 178nw, předinstalované zaváděcí kazety HP 117A pro laserové tiskárny (cca 700 stran černobíle, cca 500 stran barevně - azurová, žlutá, purpurová), zobrazovací válec, sběrná nádobka toneru, instalační leták, napájecí kabel, kabel USB.
Záruka
2 roky
Galerie
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.