Canon i-SENSYS MF455dw - černobílá, MF (tisk, kopírka, sken, fax), DADF, USB, LAN, Wi-Fi
11 473 Kč
10 348 Kč
8 552 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon i-SENSYS MF455dw
Produktový kód: 4549292186505
Canon i-SENSYS MF455dw je multifunkční zařízení, které nabízí rychlý a efektivní černobílý laserový tisk, kopírování, skenování a faxování.
Výhody a funkce
Canon i-SENSYS MF455dw je vybaven nativním připojením ke cloudu, což umožňuje snadnou integraci s vašimi cloudovými úložišti.
Můžete snadno tisknout nebo skenovat dokumenty přímo z vašeho smartphonu nebo tabletu pomocí aplikace Canon PRINT Business.
Zařízení nabízí vysokou úroveň zabezpečení, včetně funkce zabezpečení PIN kódem a ověřování systému při spuštění.
Specifikace
Canon i-SENSYS MF455dw nabízí vysoké rychlosti tisku, oboustranné jednoprůchodové skenování a oboustranný tisk pro maximální produktivitu.
Rychlost tisku je až 38 str./min (A4), až 63,1 str./min (A5 na šířku).
Oboustranný tisk je až 31,9 obr./min (A4).
Rozlišení tisku je až 1 200 × 1 200 dpi.
Jazyky tiskárny jsou UFRII, PCL 5e, PCL6, Adobe PostScript3.
Kopírování
Rychlost kopírování je až 38 str./min (A4), až 30,3 obr./min (A4).
Rozlišení kopírování je až 600 × 600 dpi.
Skenování
Rozlišení skenování je až 600 × 600 dpi.
Rychlost skenování je až 38 obr./min (300 × 600 dpi) jednostranně černobíle a 13 obr./min (300 × 600 dpi) jednostranně barevně.
Faxování
Rychlost modemu je 33,6 kb/s (až 3 s/stranu).
Rozlišení faxu je až 400 × 400 dpi.
Práce s médii
Maximální vstupní kapacita papíru je 900 listů.
Výstup papíru je 150 listů.
Rozhraní a software
Typ rozhraní je USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-T, Wi-Fi – 802.11b/g/n, bezdrátové přímé připojení.
Obecné vlastnosti
Doporučený měsíční objem tisku je 750 až 4 000 stran za měsíc.
Pracovní využití je maximálně 80 000 stran za měsíc.
Rychlost procesoru je 800 MHz × 2.
Paměť je 1 GB.
Spotřební materiál
Kazeta 057 (3 100 stran) a Kazeta 057H (10 000 stran).
Příslušenství a možnosti
Jednotka podavače papíru AH1 (zásobník na 550 listů) a Souprava TEL 6 Long Cord (telefonní souprava).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.