Huawei Watch Buds/Black/Elegant Band/Black
12 208 Kč
10 089 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
2v1 Hodinky + sluchátka *IPX4 HUAWEI WATCH Buds jsou kombinací chytrých hodinek a páru skutečně bezdrátových stereo (TWS) sluchátek s vysokou úrovní potlačení hluku. Když jsou hodinky spárované s telefonem, můžete je používat k ovládání přehrávání hudby v telefonu (přeskakování skladeb a nastavení hlasitosti). Můžete také přehrávat hudbu přímo na hodinkách přes Bluetooth sluchátka. Když jsou hodinky připojeny k telefonu, můžete volat přímo z hodinek a sluchátek. Při příchozím hovoru stačí vyjmout sluchátka a nasadit je, abyste hovor přijali. Materiál těla: přední pouzdro z nerezové oceli (sluchátka: nerezový platinovaný nabíjecí kroužek + plastové tělo) Řemínek: *Materiál: kůže *Šířka: 22 mm *Obvod zápěstí: 140-210 mm Voděodolnost: IPX4 - Protože jsou hodinky navrženy s otevíracím a zavíracím krytem, existuje možnost vniknutí vody do prostoru pro sluchátka. Udržujte prostor pro sluchátka suchý. Displej: *AMOLED color screen *466 x 466 pixels *1.43\" Konektivita: *NFC *Bluetooth: 2.4 GHz, BT5.2, BR + BLE Funkce: *Heart Rate Monitoring *TruSleep *SpO2 *Stress *Cycle Calendar Mikrofon: Není podporován na hodinkách, ale je podporován na sluchátkách GPS: ano Baterie: *Lithium polymer battery *410 mAh; sluchátka: 30 mAh *Doba nabíjení: cc 100 min. * Bezdrátové nabíjení hodinek; nabíjecí terminály pro sluchátka Kompatibilní: *Android 7.0 a novější *iOS 9.0 a novější Rozměry [mm]: 47 x 47.5 x 14.99 mm Hmotnost [g]: 77,5 g (hodinky, pásek i sluchátka), (sluchátka): 4g každéParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.