i-tec USB 3.0 / USB-C 5K Univerzální dokovací stanice
3 997 Kč
3 655 Kč
3 021 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iTec USB 3.0 / USB-C 5K Univerzální dokovací stanice
EAN: 8595611702051
Popis produktu
Univerzální dokovací stanice iTec s rozlišením až 5K / 60Hz. Připojování přes USB 3.0 rozhraní. Nabíjení notebooků a tabletů nepodporuje.
Přizpůsobení pracoviště
Připojte své oblíbené příslušenství k notebooku nebo tabletu s USB-A 3.0 nebo USB-C rozhraním. Více pořádku na pracovním stole díky jedinému připojení kabelu.
Úžasný zážitek na velké obrazovce
Sledování filmů ve 4K / 60Hz, profesionální grafická práce, streamování médií, prohlížení prezentací nebo webových stránek.
Specifikace
- 1x USB-C port pro připojení k notebooku s USB-C nebo USB-A rozhraním
- Grafické rozhraní: 2x HDMI a 2x Display Port
- 6x USB-A 3.0 port pro připojení vašich stávajících USB 3.1/3.0/2.0 zařízení
- 1x Ethernet GLAN RJ-45 port pro vysokorychlostní přístup k síti a internetu
- Chipset: DisplayLink DL6950, VIA VL813
- Oddělený mikrofonový vstup a sluchátkový výstup, 1x 3.5 mm Audio out 5.1, 1x 3.5 mm Mic in
- Přepínač ON/OFF pro zapnutí a vypnutí dokovací stanice
- Kensington lock
- 1x vstup pro napájení – externí napájecí adaptér
- OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 32/64 bit, Mac OS X, Linux Ubuntu 14.04 / 16.04, Android 6 a vyšší
- Rozměry produktu: 223 x 88 x 27 mm
- Hmotnost produktu: 338 g
Systémové požadavky
- Hardwarové požadavky: Notebook nebo tablet s volným USB-A nebo USB-C portem
- Operační systém: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 32/64 bit, Mac OS X, Linux Ubuntu 14.04 / 16.04, Android 6 a vyšší
Obsah balení
- i-tec USB-A 3.0 / USB-C dokovací stanice
- Kabel USB-C 3.1 na USB-C (90 cm)
- Kabel USB-C 3.1 na USB-A (90 cm)
- Napájecí adaptér (DC kabel 110 cm)
- Quick Start
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.