Dell Dock WD19S 180W
5 910 Kč
4 018 Kč
3 321 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dell Dock WD19S 180W
Produktový kód: 5397184513989
Technické parametry
Typ produktu: Dokovací stanice
Barva: Černá
Napájení: AC 120/230 V (50/60 Hz)
Výkon: 180 Watt
Rozhraní
- 2 x DisplayPort - 20 pin
- 1 x HDMI - 19 pin Type A
- 1 x USB-C
- 3 x USB 3.1 Gen 1 - 9 pin Type A
- 2 x USB-C 3.1 Gen 2
- 1 x Ethernet 1000 - RJ-45
Maximální rozlišení
- 3840 x 2160 - 60 Hz (DisplayPort 1.4 přes USB-C)
- 3840 x 2160 - 30 Hz (DisplayPort 1.2 přes USB-C)
Vlastnosti
- Slot pro zámek (kabelový zámek se prodává samostatně)
- Dodávka energie 130W do systémů Dell
- Dodávka energie 90W do systémů jiných značek
- Bezdrátový vPro
Kompatibilita
Dell Dock WD19S 180W je kompatibilní s řadou zařízení Dell, včetně modelů Latitude a Precision. Pro úplný seznam kompatibilních zařízení navštivte webové stránky výrobce.
Inovativní design a funkčnost
Dokovací stanice Dell Dock WD19S 180W nabízí efektivní přenos dat, zvuku i videa. Kromě připojení periferních zařízení také umožňuje nabíjení a podporuje duální FHD nebo jediný QuadHD monitor.
Klíčové vlastnosti
- Podpora operačních systémů Microsoft Windows 10, Ubuntu 18.04, Redhat Enterprise Linux
- Technologie Dell ExpressCharge
- Funkce PXE Boot a Wake-on-LAN
- Maximální přenosová rychlost 10 Gb/s
Servis a podpora
V případě potřeby technické podpory nebo dalších otázek se neváhejte obrátit na zákaznickou podporu Dell. Pro Slovenskou republiku volejte +421 2 5750 83 03 a pro Českou republiku +420 225 772 711.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.