i-tec USB-C Metal Ergonomic 4K 3x Display Docking Station, Power Delivery 85 W + i-tec Universal Charger 112 W
3 297 Kč
2 969 Kč
2 454 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iTec USB-C Metal Ergonomic 4K 3x Display Docking Station s Power Delivery 85 W + i-tec Universal Charger 112 W
Perfektní kombinace dokovací stanice a univerzálního nabíjecího adaptéru.
Dokovací stanice
Připojte svůj notebook, tablet, PC nebo smartphone s rozhraním USB-C nebo Thunderbolt 3 a získejte přístup k napájení a až třem externím monitorům (pro systémy s Windows).
Připojení pomocí jednoho kabelu (60 cm).
Automatická instalace ovladačů ze systému.
Použití i jako ergonomický podstavec pro notebook nebo tablet.
Poznámka: Systém macOS nepodporuje technologii Multi Stream Transport (2 a více monitorů v rozšířeném režimu).
Univerzální nabíjecí adaptér
Nabíjení jakéhokoli zařízení s USB-C konektorem podporujícím USB-C Power Delivery s maximálním požadovaným příkonem 100 W.
Automatické nastavení napětí podle USB Power Delivery specifikace.
Dodatečný výstup USB-A (5V, max. 2.4A) pro napájení většiny zařízení s USB nabíjením.
Lehký a snadno přenositelný adaptér s ochranou proti přetížení, přepětí, zkratu a přehřátí.
Specifikace
Dokovací stanice
- 1x integrovaný USB-C kabel pro připojení k zařízení (60 cm)
- Technologie dokovací stanice: USB-C (MST)
- Power Delivery: 85W
- Video porty:1x Display Port, 1x HDMI, 1x VGA
- 1x USB-C port PD (pouze power delivery)
- 2x USB 3.0 port
- 2x USB 2.0 port
- 1x Ethernet GLAN RJ-45 port
- 1x SD slot
- 1x microSD slot
- 1x 3,5mm Audio kombo port
Univerzální nabíjecí adaptér
- Univerzální 112W USB-C napájecí adaptér
- Vstupní napětí AC 100-240V, 50-60Hz, max. 2.3A
- Výstupní výkon (max.): 112 W
- Výstupní napětí USB-C: DC 5V / 9V / 12V / 15V / 19V / 20V
- Výstupní proud USB-C: max. 5A
- Výstupní napětí USB-A: DC 5V
- Výstupní proud USB-A: max. 2.4A
Obsah balení
Dokovací stanice
- Produkt
- Manuál
Univerzální napájecí adaptér
- 1x univerzální adaptér 112W
- Přivodní kabel (150 cm)
- 1x uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.