iGET BLACKVIEW TAB G13 Pro Blue - 10,1" FHD+ IPS/1200x1920/LTE/Octa-core/8GB+128GB/7680mAh/Android 13/pouzdro/modrá
4 999 Kč
4 667 Kč
3 857 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Využívejte herní potenciál naplno! Novinka iGET Blackview TAB G13 Pro, který podporuje rozšíření operační paměti až o 8 GB a až 1080 hodin provozu na baterii v pohotovostním režimu a také rozšíření úložiště až o 1TB pro bezkonkurenční práci a zábavu. O bezproblémový chod se postará výkonný procesor Helio P60 v kombinaci s 8 GB RAM a 128GB ROM, což z TAB G13 Pro dělá vysoce výkonný tablet. Přichází také se systémem Android 13 a v novém, ještě tenčím těle, pouze 7,6mm a nízkou váhou 435g. Navíc součástí balení je i ochranné sklo na displej a pouzdro !!! Technické parametry Operační systém: Google Android 13 Jazyk: CZ, SK a další Procesor: MediaTek Helio P60, 2,0 GHz, Octa-core Paměť RAM: 8 GB Paměť interní: 128 GB Displej: 10.1" FHD+ IPS (81% pokrytí) Rozlišení: 1200 x 1920 px 16:10 DUAL SIM: ANO (2x 4G SIM) Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac Podpora Wi-Fi volání: Ano Mobilní sítě: 2G: GSM B2/B3/B5/B8 3G: WCDMA B1/B8/ 4G: FDD:B1/B3/B7/B8/B20 TDD:B40 Kamera: 8.0 Mpx přední, 13.0 Mpx + 2.0 Mpx zadní Video: 2K 30fps, 1080P 60fps, H.264 a H.265/HEVC, VP-9 Ovládání: Dotykové OTG: Ano G-Sensor: Ano Notifikační dioda: Ano Video: 3GP, MP4, AVI Audio: AMR, MP3, OGG Obrázky: JPG, GIF, BMP, PNG Email: Podporován Komunikace: MSN, Skype, Google Talk, email, webový prohlížeč, Youtube atd. Data: WAP2.0/GPRS, EDGE, 3G, HSDPA, HSUPA, 4G/LTE Bluetooth verze: 5.0 FM rádio: Ano GPS: Ano GLONASS: Ano BEIDOU: Ano Galileo: Ano NFC: Ne Barva: Šedá Baterie: Li-Pol 7680 mAh Napájecí adaptér: 5 V (2 A) Bezdrátové nabíjení: Ne Doba provozu: Až 30 hodin běžného provozu Hmotnost tabletu: 446 g Hmotnost celého balení: 1064 g Rozměry zařízení: 239 x 158 x 7,7 mm (šířka x výška x hloubka) Rozměry krabice: 267 x 188 x 53 mm (výška x šířka x hloubka) Obsah balení 1x tablet iGET Blackview TAB G13 Pro Blue 1x napájecí adaptér 1x USB-C/USB kabel 1x malý uživatelský manuál (CZ/SK/PL/EN/DE/AT/HU) 1x záruční list (1x ochranné pouzdro) 1x ochranné sklo na displejParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.