iGET HOME TS10 Expansion kit (3x TS10 Thermostat Radiator Valve)

MARATON
- 15%
SLEV

ilustrační foto

iGET HOME TS10 Expansion kit (3x TS10 Thermostat Radiator Valve)
Obj. číslo
AGIGT00010
OEM
75020826
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 123
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 1 ks, v úterý u Vás

2 899 Kč

2 473 Kč

2 044 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 473 Kč
Skladem 1 ks, v úterý u Vás

2 473 Kč

2 899 Kč

2 044 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Set 3 ks bezdrátových termostatických Zigbee hlavic - iGET HOME TS10 Expansion kit (3x TS10 Thermostat Radiator Valve). Mějte svůj domov pod kontrolou s inteligentním systémem chytré domácnosti iGET HOME. Termohlavice s vaším telefonem komunikují pomocí připojení k Zigbee bráně iGET HOME GW1 nebo GW6 ať jste kdekoliv po célem světě. Vynikají moderním designem, podsvíceným displejem a jednoduchým ovládáním. Nabízí na výběr několik režimů vytápění, obsahují senzor teploty a funkci detekce otevření okna. Aplikace si rozumí s Androidem i iOS, a můžete v ní sledovat kamery iGET HOME, ovládat zásuvky, vysavače, termohlavice, osvětlení a dalších více než 300 typů univerzálního příslušenství. Manuál i aplikace iGET HOME jsou kompletně v českém, slovenském, polském, maďarském a anglickém jazyce. Popis funkce Právě díky termohlavicím TS10 a společně s aplikaci iGET HOME je možné ovládat nastavení teploty pro každou termohlavici zvlášť z celého světa. Díky teplotním křivkám které aplikace vytváří můžete tak optimalizovat nastavení a snížit spotřebu energie v domácnosti až o 30%. Snadná montáž a ovládání Montáž probíhá dle typu ventilu, v manuálu je popsáno pro každý typ zvlášť vč. obrázků. Po montáži se termohlavice automaticky zkalibruje a poté ji vyhledá Zigbee brána GW1 nebo GW6 a v aplikaci se nabídne přidání. Po přidání do aplikace je nastavení dokončeno. Aplikace je kompletně v českém, slovenském, anglickém, maďarském, polském jazyce a dalších. Pro mobilní zařízení jsou podporovány systémy. Úspora energií Vše je uzpůsobeno úspoře energie ale bez ztráty pohodlí.Díky mnoha nastavením teplot pro každý den, týden, víkend, pro každou termohlavici zvlášť, a různým scénářům je možné opravdu řídit vytápění v domácnosti. Např. pokud odcházíte z domu a aktivujete alarm, systém automaticky přenastaví teplotu pro všechny termohlavice. Vzdáleně také nastavíte každou zvlášť nebo při vytvoření scénáře "noc" systém automaticky nastaví na termohlavicích např. od 21 hod. do 6 hod. požadovanou teplotu, poté ji zase změní na standartní režim. Toto lze provést také stiskem jediného tlačítka v aplikaci nebo na gateway GW6. Detekce otevření okna Pokud se v blízkosti termohlavice otevře okno a dojde k náhlému snížení teploty min. o 5°C, toto termohlavice detekuje a automaticky ventil uzavře. Poté se nastaví dle pokynů nastavení aplikace. Dětský zámek Pomocí funkce dětského zámku zabráníte nechtěnému ovládání pomocí tlačítka na termohlavici. Digitální LED displej Díky velmi dobře čitelnému LED displeji který se automaticky zhasíná je možné přímo na termohlavici nastavit teplotu a přepnout mezi jednotlivými módy stisknutím tlačítka. Hlavní parametry - set obsahující 3ks termohlavic TS10 HOME - komunikace Zigbee v3.0, frekvence 2.4 GHz - digitální LED displej s podsvícením s vysokým kontrastem - přepnutí módu pomocí stisku tlačítka - dětský zámek proti přenastavení - výdrž baterií: až 18 měsíců - senzor měření teploty - přesnost měření: 0,7°C - nastavení teploty: 5°C ~ 30 °C - provozní teplota: -10°C ~ 40 °C - zobrazení teplotní křivky pro každý den - druhy ventilů: M28x1,5mm, M30x1,5mm, Giacomini, Caleffi, Danfoss (RA, RAV, RAVL), přídavný hrot v balení - napájení: 2x baterie AA / LR6, 1.5V (jsou součástí balení u každé termohlavice) - rozměry a hmotnost termohlavice: 54 x 54 x 102 mm, 143g (bez baterií), 190g (vč. baterií) - aplikace: iGET HOME, podpora Android 6.0+, iOS 11.0+ - hlasové ovládání: Amazon Alexa, Google Home/Assistant - režimy: Eco, Boost, Prázdninový, Offset, Automatický, Manuální - další funkce: Dětský zámek, Ochrana před zamrznutím, Ochrana hlavice (odvápnění) Obsah balení - 3x termohlavice iGET HOME TS10 - 3x uživatelský manuál CZ, SK, PL, HU, EN, DE/AT - 6x alkalická baterie AA / LR6 - 3x adaptér Giacomini - 3x adaptér Caleffi - 3x adaptér Danfoss RA - 3x adaptér Danfoss RAV - 3x adaptér Danfoss RAVL - 3x M28x1,5mm (rozměr M30x1,5mm je přímo na hlavici) - 3x přídavný hrot pro adaptér

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29289 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.