Homematic IP Termostatická hlavice Evo
2 349 Kč
1 936 Kč
1 600 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Termostatická hlavice Evo
EAN: 4047976551057
Popis produktu
Homematic IP Termostatická hlavice Evo představuje evoluci v chytrém vytápění.
Je spojením moderního designu a nejnovějších technologií, které optimalizují vaše individuální potřeby.
Design a ovládání
Držitel ocenění Red Dot Design Award 2021, Evo kombinuje prosté a moderní zpracování s německou precizností.
Prakticky bezhlučné řízení teploty je bezkonkurenčním řešením i pro ty nejnáročnější zákazníky.
Minimalistický a ergonomický design, intuitivní koncepci ovládání a bezkompromisní kvalita dělají z této termostatické hlavice ikonu chytré domácnosti Homematic IP.
LED displej a ovládání
Disponuje integrovaným LED displejem pro snadné čtení teploty a provozních režimů.
Změnu teploty lze měnit manuálně, řídit prostřednictvím nástěnných termostatů Homematic IP nebo vzdáleně ovládat a automatizovat za pomocí mobilní aplikace Homematic IP v kombinaci s Centrální jednotkou (HmIP-HAP).
Unikátní řešení
Termostatické hlavice Homematic IP využívají unikátní algoritmus a krokový motorický ovládací mechanismus.
Tyto hlavice nahrazují běžné termostatické radiátorové hlavice a řídí prostorovou teplotu v místnosti a proces vytápění dle individuálních potřeb, což vede k okamžité úspoře a snížení výdajů na energie až o 30 %.
Systémový provoz
Ve spojení s okenním a dveřním sensorem (např. HmIP-SWDO nebo HmIP-SRH) a Centrální jednotkou (HmIP-HAP), je možné naplno využít všechny funkcionality systému včetně inteligentní predikce vytápění pro maximální úsporu energií.
V mobilní aplikaci (pro Android a iOS v CZ) lze nastavit až několik teplotních týdenních profilů, různé denní režimy zvyšovaní nebo snižování teploty (na den a místnost) nebo celou řadu pokročilých scénářů.
Hlasové ovládání
Systém chytré domácnosti Homematic IP podporuje hlasové ovládání a komunikaci s Google Assistant a Amazon Alexa.
Pro bezpečnou, stabilní a spolehlivou komunikaci disponuje systém mezi jednotlivými zařízeními vlastní unikátní rádiovou technologií.
Snadná montáž
Přímá montáž na radiátorová tělesa se závitem M30 x 1,5 mm nebo za použití dodávaných adaptérů pro většinu standardních typů radiátorových ventilů (RA, RAV a RAVL – součást balení).
Postačí jednoduše demontovat stávající hlavici a nahradit hlavicí Evo (HmIP-eTRV-E) z řady Homematic IP.
Široký rozsah využití
Homematic IP Termostatická hlavice Evo je ideální pro všestranné použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.
Pokročilá predikce vytápění, unikátní algoritmus řízení a časové programy sníží náklady na vytápění a zajistí optimální preferovanou teplotu bez zbytečného plýtvání energiemi.
Obsah balení:
- 1x Termostatická hlavice Evo
- 3x adaptér ventilu Danfoss (RA, RAV a RAVL)
- 2x alkalická AA baterie
- český návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.