Homematic IP Termostatická hlavice Evo

- 18%

ilustrační foto

Homematic IP Termostatická hlavice Evo
Homematic IP Termostatická hlavice Evo
Homematic IP Termostatická hlavice Evo
Homematic IP Termostatická hlavice Evo
Obj. číslo
31334297
OEM
HmIP-eTRV-E
Věrnostní body: 96
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 349 Kč

1 936 Kč

1 600 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 990 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 936 Kč

2 349 Kč

1 600 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Homematic IP Termostatická hlavice Evo

EAN: 4047976551057

Popis produktu

Homematic IP Termostatická hlavice Evo představuje evoluci v chytrém vytápění.

Je spojením moderního designu a nejnovějších technologií, které optimalizují vaše individuální potřeby.

Design a ovládání

Držitel ocenění Red Dot Design Award 2021, Evo kombinuje prosté a moderní zpracování s německou precizností.

Prakticky bezhlučné řízení teploty je bezkonkurenčním řešením i pro ty nejnáročnější zákazníky.

Minimalistický a ergonomický design, intuitivní koncepci ovládání a bezkompromisní kvalita dělají z této termostatické hlavice ikonu chytré domácnosti Homematic IP.

LED displej a ovládání

Disponuje integrovaným LED displejem pro snadné čtení teploty a provozních režimů.

Změnu teploty lze měnit manuálně, řídit prostřednictvím nástěnných termostatů Homematic IP nebo vzdáleně ovládat a automatizovat za pomocí mobilní aplikace Homematic IP v kombinaci s Centrální jednotkou (HmIP-HAP).

Unikátní řešení

Termostatické hlavice Homematic IP využívají unikátní algoritmus a krokový motorický ovládací mechanismus.

Tyto hlavice nahrazují běžné termostatické radiátorové hlavice a řídí prostorovou teplotu v místnosti a proces vytápění dle individuálních potřeb, což vede k okamžité úspoře a snížení výdajů na energie až o 30 %.

Systémový provoz

Ve spojení s okenním a dveřním sensorem (např. HmIP-SWDO nebo HmIP-SRH) a Centrální jednotkou (HmIP-HAP), je možné naplno využít všechny funkcionality systému včetně inteligentní predikce vytápění pro maximální úsporu energií.

V mobilní aplikaci (pro Android a iOS v CZ) lze nastavit až několik teplotních týdenních profilů, různé denní režimy zvyšovaní nebo snižování teploty (na den a místnost) nebo celou řadu pokročilých scénářů.

Hlasové ovládání

Systém chytré domácnosti Homematic IP podporuje hlasové ovládání a komunikaci s Google Assistant a Amazon Alexa.

Pro bezpečnou, stabilní a spolehlivou komunikaci disponuje systém mezi jednotlivými zařízeními vlastní unikátní rádiovou technologií.

Snadná montáž

Přímá montáž na radiátorová tělesa se závitem M30 x 1,5 mm nebo za použití dodávaných adaptérů pro většinu standardních typů radiátorových ventilů (RA, RAV a RAVL – součást balení).

Postačí jednoduše demontovat stávající hlavici a nahradit hlavicí Evo (HmIP-eTRV-E) z řady Homematic IP.

Široký rozsah využití

Homematic IP Termostatická hlavice Evo je ideální pro všestranné použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.

Pokročilá predikce vytápění, unikátní algoritmus řízení a časové programy sníží náklady na vytápění a zajistí optimální preferovanou teplotu bez zbytečného plýtvání energiemi.

Obsah balení:

  • 1x Termostatická hlavice Evo
  • 3x adaptér ventilu Danfoss (RA, RAV a RAVL)
  • 2x alkalická AA baterie
  • český návod

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29079 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.