iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - IP PoE kamera s 4K rozlišením, obousměrným zvukem, LED světlem

MEGA
- 18%
SLEVY

ilustrační foto

iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - IP PoE kamera s 4K rozlišením, obousměrným zvukem, LED světlem
Obj. číslo
AG967630
OEM
75020563
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 151
0 hodnocení
MEGA SLEVYMEGA SLEVYMEGA SLEVY
Skladem 3 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 699 Kč

3 024 Kč

2 499 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 3 184 Kč
Skladem 3 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 024 Kč

3 699 Kč

2 499 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Venkovní Ultra HD 4K (8MPx) PoE IP kamera s obousměrným přenosem zvuku, barevným nočním viděním, sirénou, SMART AI detekcí pohybu umělou inteligencí, LED světlem, výstražnými červeno-modrými LED, krytím IP66, a podporou OnViF 2.6. Detailní popis produktu Venkovní odolná Ultra HD 4K (8MPx) kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM s obousměrným přenosem zvuku, barevným nočním viděním, sirénou, PoE napájením a SMART AI detekcí pohybu pomocí umělé inteligence, je příslušenství ke kamerovému setu iGET HOMEGUARD HGNVK88504, a také HGNVK84904, HGNVK164908. Rozlišení 4K (3840 x 2160) pro video ve velmi vysoké kvalitě, denní i noční provoz, noční přisvětlení až 40 m, odolnost proti prachu a stříkající vodě IP66. Úhel záběru 110°. LED světla pro výstrahu/svícení a další červeno-modrá LED pro výstrahu. Podpora OnViF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Způsob připojení kamery a PoE napájení Kamera je pomocí Ethernet kabelu připojena přímo k hlavnímu NVR rekordéru. Pomocí tohoto 8mi žilového datového kabelu je přenášeno napájení kamery i data. Napájení kamery tak plně obstarává NVR rekordér. Kamera zase posílá do NVR rekordéru data - pořízená videa. Je možné použít 18m dlouhý kabel z balení s konektory, v balení je pro každou kameru. Nebo je možné celý systém připojit na stávající rozvody. Výhodou stávajích rozvodů je to, že délka kabelu ke každé kameře od NVR rekordéru může být až 200m. Rozvody musí být z Ethernetového kabelu, kategorie Cat.5e, Cat.6 nebo vyšší. Inovativní AI SMART detekce pohybu pomocí umělé inteligence Další výhodou tohoto setu je, že podporuje AI smart detekci pohybu pomocí umělé inteligence. Pomocí rozeznávání objektů díky umělé inteligenci dokáže každá kamera rozeznat osobu a vozidlo, s úhlem záběru 110° a výběrem několika detekčních zón pro každou kameru zvlášť. Oproti tomu klasické kamery rozeznávají pohyb jen na základě optiky, která nedokáže přesně objekt rozeznat. Při klasické technologii tak kamera detekuje pohyb i při padajícím listí, dešti, západu slunce, pavučinách, pohybu hmyzu apod. Snadné uvedení do provozu Kameru iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM stačí připojit pomocí dodaného ethernetového kabelu nebo vlastního ethernetového kabelu k NVR rekordéru iGET HOMEGUARD HGNVK88504, HGNVK84904, HGNVK164908. Vysoká kvalita obrazu Kamera disponuje velmi kvalitním snímačem 1/2,7" 8.0 MPx s rozlišením Ultra HD 3840 x 2160 (4K), díky kterému se můžete těšit na jasný a ostrý obraz. Úhel záběru je 110°. Videozáznamy pořizuje s využitím komprese H.265. Kamera má digitální redukci šumu 3D DNR, IR-CUT, duální stream, a Bit rate 256kbps - 8Mbps. Noční vidění, výstraha, a obousměrný přenos zvuku Díky zabudovanému barevnému IR LED nočnímu přísvitu v kameře je možné ji využívat nepřetržitě ve dne i v noci. Kamera obsahuje přisvětlovací IR LED diody s dosahem až 40 m, dále 2x bílá LED světla s dosahem až 30 m, a pro výstrahu modro-červené LED světla v "policejním" provedení. Navíc také přenos zvuku, obsahují mikrofon, reproduktor a funkci výstražné sirény. Díky těmto parametrům je možné použití kamer ve všech prostorách i s nulovou nebo sníženou viditelností. Univerzální díky podpoře ONVIF Kamera podporuje OnViF protokol pro univerzální připojení k jiným systémům. Je tak možné ji připojit k jakémukoliv NVR rekordéru, úložišti, NAS serveru který podporuje univerzální a velmi rozšířený OnViF protokol. Kamera disponuje verzí OnViF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Rozměry a hmotnost Kamera má rozměry a hmotnost 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Hlavní parametry: - velmi vysoké rozlišení Ultra HD 4K (3840 x 2160) - určena pro modely iGET HOMEGUARD HGNVK88504, HGNVK84904 (bez modročervené výstrahy), HGNVK164908 (bez modročervené výstrahy) - napájení kamery: podporuje PoE napájení po Ethernet kabelu, také obsahuje Jack konektor pro připojení dalšího napájení 12V DC - speciální AI detekce pohybu pomocí umělé inteligence, oproti tomu klasické kamery detekují pouze na základě optiky - odolnost proti prachu a vodě IP66 - IR noční vidění až do vzdálenosti 40 m (obsahuje IR LED diody a LED světla) - barevné noční vidění - LED světla až do vzdálenosti 30 m - režim výstrahy - červenomodré bikající LED - úhel záběru: 110° - senzor 1/2.7" 8.0MPx, 0.002 Lux @ F1.0 (AGC ON), B/W 0 Lux with IR - kompatibilita kamery: ONVIF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G) - automatické přepnutí denního/nočního režimu - digitální redukce šumu: 3D DNR, IR Cut - stream/video bit rate: Dual/ 256 kbps - 8 Mbps - životnost infračervených LED: 10 000 h - materiál těla kamery: litina/plast - provozní teplota -30°C až +55°C - konektory: RJ45, napájecí Jack pro přídavné napájení - délka kabelu od kamery po konektory: 35 cm - připojení pomocí dodaného ethernetového kabelu 18 m, je možné připojit na stávající kabeláž Ethernet Cat.5e a vyšší až do délky 200m - rozměry a hmotnost kamery: 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Obsah balení - kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - rychlý návod k obsluze CZ, SK, PL - 18 m Ethernetový kabel - držák pro upevnění kamery na stěnu/strop - hmoždinky a šroubky pro montáž - 4x nálepka "Varování: 24 hod. střeženo"

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29738 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.