Nedis WIFICDP10GY - Wi-Fi Smart Domovní Zvonek s Kamerou | Ovládání Pomocí Aplikace | microSD Slot | HD 720p - Rozbalené
1 693 Kč
1 529 Kč
1 263 Kč bez DPH
Koupit nové za 1 693 Kč
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SmartLife Dveřní Video Telefon Wi-Fi | Transformátor | Android™ / IOS | Full HD 1080p | Cloudové Úložiště (volitelně) / microSD (není součástí dodávky) | IP54 | Se snímačem pohybu | Noční vidění | Černá / Šedá Díky tomuto Nedis® smart domovnímu zvonku s kamerou vždy uvidíte, kdo stojí u dveří, ať jste kdekoli. Jakmile návštěvník zazvoní na zvonek nebo – díky detekci pohybu – se jen přiblíží k Vaší verandě, dostanete zprávu push do smartphonu. Poté můžete zahájit videohovor a požádat kurýra, aby nechal balíček u Vašich sousedů, nebo říci obchodnímu zástupci, že nemáte zájem – a nemusíte přitom otevírat dveře. Vzhledem k tomu, že můžete zareagovat z jakéhokoli místa na světě za předpokladu, že máte smartphone připojený k internetu, zvyšuje se tím zabezpečení Vašeho domova, protože to vypadá, jako byste doma opravdu byli. HD kamera (720p) má zorný úhel 130° a podporuje noční vidění, což Vám dává možnost kdykoli během dne jasně zobrazit, kdo stojí u Vašich dveří. Pokud nemáte čas otevřít dveře, nemusíte si dělat starosti. Obrazové záznamy se ukládají na kartu microSD a Vy se na ně můžete podívat, kdykoli budete chtít. Bezdrátový domovní zvonek s kamerou se snadno instaluje s použitím kabeláže Vašeho stávajícího zvonku. Obsahuje i zařízení pro nastavení úhlu, aby byl zvonek vždy namontován v optimální poloze. Rozšiřte si domovní zvonek s kamerou pomocí naší Nedis® jednotky domovního zvonku (WIFICDPC10BK) a uslyšíte zvonění i v případě, že budete mít vypnutý smartphone. Obsah balení Domovní Zvonek s Kamerou Nástěnný držák Adaptér Nastavení Úhlu Instalační materiály Průvodce rychlým spuštěním Specifikace produktu Barva Šedá Obrazový čip 1/4" CMOS, 1 Mpx Bezdrátová technologie 433 MHz, Wi-Fi Provozní teplota -20 - 50 °C Aplikace ke stažení pro Android™ & iOS Max. rozlišení 1280x720 Úhel záběru 130 ° Funkce 2-Way Audio Noční vidění Pohybové Čidlo Zisk antény 0 dBi Noční vidění 5 m Kompatibilní s smarthome Nedis® SmartLife IP krytí IP53 Max. rádiového přenosu energie 18 dBm Frekvenční rozsah 2400 - 2484 MHz Vstupní napětí 8 - 24 VAC 50 Hz
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.