Tesla Smart Camera 360 4G Battery
4 804 Kč
3 971 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tesla Smart Camera 360 4G Battery: vaše dokonalá strážkyně
Bezdrátová, energeticky soběstačná a připojená přes 4G/LTE.
Výhody Tesla Smart Camera 360 4G Battery
- Nezávislost na elektřině: vestavěná baterie s kapacitou 9600 mAh
- Nezávislost na Wi-Fi: připojení přes 4G/LTE
- Široký zorný úhel: 350° horizontálně, -90° až 30° vertikálně
- 2K rozlišení: detailní obraz i v noci
- Odolnost vůči povětrnostním vlivům: stupeň krytí IP65
- Solární napájení: možnost připojení k solárnímu panelu
- Obousměrná audio komunikace: zabudovaný mikrofon a reproduktor
- Detekce lidské postavy: upozornění při detekci pohybu
- Mobilní aplikace v češtině: ovládání kamery z mobilu
Detailní obraz a záznam ve dne i v noci
3megapixelový senzor s rozlišením 2K (2 304 × 1 296) zajišťuje detailní obraz i za tmy.
LED přísvit
LED přísvit zajišťuje zachování barev a detailů v noci až na 10 metrů.
Detekce pohybu
Pokročilé funkce detekce zaznamenají a nahrají jakýkoliv pohyb.
Snadné ovládání z mobilu
Ovládejte kameru snadno a bez dlouhého nastavování pomocí chytré aplikace Tesla Smart.
Notifikace
Při detekci lidské postavy vás aplikace upozorní notifikací.
Obousměrná audio komunikace
Funkce obousměrné audio komunikace umožňuje komunikovat s danou osobou přímo z vašeho telefonu.
Technické specifikace
- Rozlišení: 2304 x 1296
- Snímací senzor: 1/2.8‘‘ 3MP, CMOS
- IR dosvit: 10 m
- Objektiv: 3.0mm@F2.0
- Připojení: 4G/LTE
- Úložiště: MicroSD karta (max. 128GB), Cloud
- Napájení: 5V/1A - 9600mAh, Lithiová baterie
- Rozměry: 158 x 103 x 200 mm
- Hmotnost: 288g
- Aplikace: Tesla Smart app pro Android a iOS
- Jazyk aplikace: EN, DE , CZ, SK, PL, HU, SL
Obsah balení
- TESLA Smart Camera 360 4G Battery
- Spojovací materiál
- Nástroj pro vysunutí SIM karty
- Manuál
- Napájecí kabel USB-C
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.