iGET HOMEGUARD HGPRO858 - kamera pro CCTV systém HGDVK83304, BNC, 3K rozlišení, LED světlo

- 14%

ilustrační foto

iGET HOMEGUARD HGPRO858 - kamera pro CCTV systém HGDVK83304, BNC, 3K rozlišení, LED světlo
Obj. číslo
AG967629
OEM
75020561
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 77
0 hodnocení
Skladem 1 ks, ve středu u Vás

1 799 Kč

1 541 Kč

1 273 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 541 Kč
Skladem 1 ks, ve středu u Vás

1 541 Kč

1 799 Kč

1 273 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Venkovní 3K CCTV kamera se SMART detekcí pohybu, IR nočním viděním, LED svícením a zvukem, krytí IP66 - iGET HOMEGUARD HGPRO858. Detailní popis produktu Barevná venkovní odolná 3K kamera iGET HOMEGUARD HGPRO858 s SMART detekcí pohybu je příslušenství ke kamerovému setu iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Rozlišení 3K (2592 x 1944) pro video ve velmi vysoké kvalitě, denní i noční provoz, IR noční přisvětlení až 40 m, LED svícení - barevné noční vidění až 30 m, ohnisková vzdálenost 3,6mm, odolnost proti prachu a vodě IP66. Úhel záběru 110°. Konektor BNC + Jack. SMART detekce pohybu Hlavní výhodou této kamery je speciální režim detekce pohybu. Dokáže přesněji rozeznat o jaký objekt se týká. Tato kamera rozezná důležité pohyby - jako pohyb člověka, automobilu, velkého zvířete apod. Oproti tomu klasické kamery rozeznávají totiž pohyb jen na základě optiky, která nedokáže přesně objekt rozeznat. Při klasické technologii tak kamera detekuje pohyb i při padajícím listí, dešti, západu slunce, pavučinách, pohybu hmyzu apod. Aby tato speciální SMART detekce fungovala, je nutné tuto kameru připojit k setu iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Snadné uvedení do provozu Kameru iGET HOMEGUARD HGPRO858 stačí připojit pomocí dodaného napájecího/video kabelu k DVR rekordéru iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Kamera je napájena z dodaného napájecího adaptéru nebo z napájecí výhybky DVR rekordéru. Vysoká kvalita obrazu Kamera obsahuje kvalitní snímač CMOS 1/2.7" s rozlišením 2592 x 1944 px (3K), 5.0MP, díky kterému se můžete těšit na jasný a ostrý obraz. Také podporuje řadu funkcí pro zlepšení výsledného obrazu jako vyrovnání jasu / kompenzace protisvětla, WDR, elektronická závěrka, automatické přepnutí denního/nočního režimu, atd. Noční IR vidění a LED svícení Kamera obsahuje IR LED diody pro noční vidění s dosahem 40 m a navíc LED diody pro barevné noční vidění s dosahem až 30m - standartní svícení. Díky těmto parametrům je možné použití kamery ve všech prostorách i s nulovou nebo sníženou viditelností. Konektivita Kameru je možné připojit pomocí napájecího/video kabelu 18,3 m (součástí balení) k CCTV rekordéru iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Kamera obsahuje konektor pro napájení JACK a konektor BNC pro video. Rozměry a hmotnost Kamera má rozměry a hmotnost 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Hlavní parametry: - velmi vysoké rozlišení 3K (2592 x 1944) - speciální SMART detekce pohybu - odolnost proti prachu a vodě IP66 - noční IR vidění až do vzdálenosti 40 m - LED svícení - barevné noční vidění až do vzdálenosti 30 m - úhel záběru: 110° - senzor 1/2.7" CMOS, 5.0MP, f = 3.6 mm - automatické přepnutí denního/nočního režimu - vyrovnání jasu / kompenzace protisvětla (backlight compensation) - podpora snímání v širokém kontrastním poměru - WDR (Wide Dynamic Range) - životnost infračervených LED: 10 000 h - materiál těla kamery: litina/plast - provozní teplota -30°C až +55°C - konektory: video BNC, napájecí - délka kabelu od kamery po konektory: 30 cm - připojení pomocí dodaného napájecího/video kabelu 18,3 m (obsahuje video i napájení v jednom kabelu) - napájení kamery: pomocí přibaleného napájecího adaptéru 12 V DC; nebo z napájecí výhybky DVR rekordéru - rozměry a hmotnost kamery: 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Obsah balení - kamera iGET HOMEGUARD HGPRO858 - rychlý návod k obsluze CZ, SK, PL - 18,3 m napájecí/video kabel - napájecí adaptér 12 V DC; 0,5 A - držák pro upevnění kamery na stěnu/strop - hmoždinky a šroubky pro montáž

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29571 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.