iGET HOMEGUARD HGPRO858 - kamera pro CCTV systém HGDVK83304, BNC, 3K rozlišení, LED světlo
1 799 Kč
1 541 Kč
1 273 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Venkovní 3K CCTV kamera se SMART detekcí pohybu, IR nočním viděním, LED svícením a zvukem, krytí IP66 - iGET HOMEGUARD HGPRO858. Detailní popis produktu Barevná venkovní odolná 3K kamera iGET HOMEGUARD HGPRO858 s SMART detekcí pohybu je příslušenství ke kamerovému setu iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Rozlišení 3K (2592 x 1944) pro video ve velmi vysoké kvalitě, denní i noční provoz, IR noční přisvětlení až 40 m, LED svícení - barevné noční vidění až 30 m, ohnisková vzdálenost 3,6mm, odolnost proti prachu a vodě IP66. Úhel záběru 110°. Konektor BNC + Jack. SMART detekce pohybu Hlavní výhodou této kamery je speciální režim detekce pohybu. Dokáže přesněji rozeznat o jaký objekt se týká. Tato kamera rozezná důležité pohyby - jako pohyb člověka, automobilu, velkého zvířete apod. Oproti tomu klasické kamery rozeznávají totiž pohyb jen na základě optiky, která nedokáže přesně objekt rozeznat. Při klasické technologii tak kamera detekuje pohyb i při padajícím listí, dešti, západu slunce, pavučinách, pohybu hmyzu apod. Aby tato speciální SMART detekce fungovala, je nutné tuto kameru připojit k setu iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Snadné uvedení do provozu Kameru iGET HOMEGUARD HGPRO858 stačí připojit pomocí dodaného napájecího/video kabelu k DVR rekordéru iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Kamera je napájena z dodaného napájecího adaptéru nebo z napájecí výhybky DVR rekordéru. Vysoká kvalita obrazu Kamera obsahuje kvalitní snímač CMOS 1/2.7" s rozlišením 2592 x 1944 px (3K), 5.0MP, díky kterému se můžete těšit na jasný a ostrý obraz. Také podporuje řadu funkcí pro zlepšení výsledného obrazu jako vyrovnání jasu / kompenzace protisvětla, WDR, elektronická závěrka, automatické přepnutí denního/nočního režimu, atd. Noční IR vidění a LED svícení Kamera obsahuje IR LED diody pro noční vidění s dosahem 40 m a navíc LED diody pro barevné noční vidění s dosahem až 30m - standartní svícení. Díky těmto parametrům je možné použití kamery ve všech prostorách i s nulovou nebo sníženou viditelností. Konektivita Kameru je možné připojit pomocí napájecího/video kabelu 18,3 m (součástí balení) k CCTV rekordéru iGET HOMEGUARD HGDVK83304. Kamera obsahuje konektor pro napájení JACK a konektor BNC pro video. Rozměry a hmotnost Kamera má rozměry a hmotnost 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Hlavní parametry: - velmi vysoké rozlišení 3K (2592 x 1944) - speciální SMART detekce pohybu - odolnost proti prachu a vodě IP66 - noční IR vidění až do vzdálenosti 40 m - LED svícení - barevné noční vidění až do vzdálenosti 30 m - úhel záběru: 110° - senzor 1/2.7" CMOS, 5.0MP, f = 3.6 mm - automatické přepnutí denního/nočního režimu - vyrovnání jasu / kompenzace protisvětla (backlight compensation) - podpora snímání v širokém kontrastním poměru - WDR (Wide Dynamic Range) - životnost infračervených LED: 10 000 h - materiál těla kamery: litina/plast - provozní teplota -30°C až +55°C - konektory: video BNC, napájecí - délka kabelu od kamery po konektory: 30 cm - připojení pomocí dodaného napájecího/video kabelu 18,3 m (obsahuje video i napájení v jednom kabelu) - napájení kamery: pomocí přibaleného napájecího adaptéru 12 V DC; nebo z napájecí výhybky DVR rekordéru - rozměry a hmotnost kamery: 155 x 74 x 74 mm, 350 g. Obsah balení - kamera iGET HOMEGUARD HGPRO858 - rychlý návod k obsluze CZ, SK, PL - 18,3 m napájecí/video kabel - napájecí adaptér 12 V DC; 0,5 A - držák pro upevnění kamery na stěnu/strop - hmoždinky a šroubky pro montážParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.