iGET SMART L32 - 10,1" IPS/1920x1200/Octe Core/8GB+256GB/WiFi/LTE/BT/7000mAh/Android 13/pouzdro/modrá
4 612 Kč
3 811 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Elegantní kovový tablet L32 v barvě Steel blue je vlajkovou lodí od značky iGET. Veškeré úkony zvládá mrknutím oka díky kombinaci 8 GB operační paměti RAM a výkonného procesoru. Jeho 256 GB interní paměť ROM můžete kdykoliv rozšířit pomocí SDXC karty a vložením SIM karty se můžete připojit k 4G síti. O delší výdrž bez nabíjení se stará vysokokapacitní baterie o velikosti 7 000 mAh. Klíčové parametry: Atraktivní design LCD displej s technologií IPS Výkonný Octa Core procesor Dlouhá výdrž baterie Satelitní navigace GPS Připojení 4G/LTE WiFi 2.4 GHz a 5.0 GHz OS Android 13 Certifikace od společnosti Google Technické parametry: Procesor: T606 Počet jader: 8 Frekvence procesoru [MHz]: 1 600 Operační paměť: 8 GB RAM Interní paměť: 256 GB ROM Displej: 10.1" IPS Rozlišení: 1 920 x 1200 Fotoaparát: 2.0 MPx přední + 5.0 MPx zadní Mobilní sítě: 4G/LTE Wi-Fi 2.4 GHz, 5 Ghz: 802.11 a/b/g/n/ac Bluetooth: BT 5.0 Navigace: GPS Gsensor: Ano OTG: Podporováno Zvukový výstup: Ano 3,5 jack FM rádio: Ano Rozšiřitelnost: 1x microSDXC (až 256 GB) Baterie: 7 000 mAh Barva: Modrá Operační systém: Android 13 Jazyk: CZ, SK, PL a další Hmotnost tabletu: 562 g Hmotnost kompletu: 1340 g Rozměry zařízení: 241,2 x 160,1 x 8,3 mm (šířka x výška x hloubka) Rozměry krabice: 270 x 189 x 60 mm (šířka x výška x hloubka) Kompatibilní s iGET iPEN 2 Obsah balení 1x tablet iGET SMART L32 1x napájecí adaptér 1x USB-C/USB kabel 1x malý uživatelský manuál (CZ/SK/PL/EN/DE/AT/HU) 1x záruční list 1x iGET iPEN 2 1x flipové pouzdroParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.