Kingston Flash SSD 4000G NV2 M.2 2280 PCIe 4.0 NVMe SSD
6 643 Kč
6 500 Kč
5 372 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
"SSD disk NV2 PCIe 4.0 NVMe značky Kingston je úložné řešení nové generace s podporou řadiče NVMe Gen 4x4. NV2 nabízí rychlost čtení/zápisu až 3500/2800 MB/s* s nižšími požadavky na napájení a menším zahříváním, což pomáhá optimalizovat výkon vašeho systému a poskytovat hodnotu beze ztrát. Kompaktní jednostranné provedení M.2 2280 (22x80 mm) rozšiřuje úložiště až na 2 TB** a současně šetří místo pro další součásti. Proto je NV2 ideální pro tenčí notebooky, systémy SFF ( malé provedení) a základní desky pro kutily. K dispozici v kapacitách od 250 GB do 2 TB**, abyste měli dostatek místa, které potřebujete pro aplikace, dokumenty, fotografie, videa a další." "• Výkon Gen 4x4 NVMe PCIe • Ideální pro notebooky a počítače v malém provedení • Kapacita až 2 TB**" Technické parametry Kapacita** 250 GB, 500 GB, 1 TB, 2 TB Rychlost* "250 GB – 3000/1300 MB/s 500 GB – 3500/2100 MB/s 1 TB – 3500/2100 MB/s 2 TB – 3500/2800 MB/s" "Výdrž (Celkový počet zapsaných bajtů)***" "250 GB – 80 TB 500 GB – 160 TB 1 TB – 320 TB 2 TB – 640 TB" Spotřeba energie "250 GB – 1,2 W nečinné / 1,4 W prům. / 2,2 W (MAX) čtení / 3,1 W (MAX) zápis 500 GB – 1,2 W nečinné / 1,4 W prům. / 2,2 W (MAX) čtení / 3,8 W (MAX) zápis 1 TB – 1,2 W nečinné / 1,4 W prům. / 2,2 W (MAX) čtení / 5,0 W (MAX) zápis 2 TB – 1,2 W nečinné / 1,3 W prům. / 2,1 W (MAX) čtení / 5,2 W (MAX) zápis" Teplota skladování -40 až 85 °C Provozní teplota 0 až 70 °C Vibrace při provozu 2,17 G (7–800 Hz) Vibrace při nečinnosti 20 G (20–1000 Hz) MTBF 1 500 000 hodinParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.