TOSHIBA HDD N300 NAS 12TB, SATA III, 7200 rpm, 256MB cache, 3, 5", BULK
8 806 Kč
6 733 Kč
5 564 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pevný disk N300 NAS
Región EMEA, Toshiba Storage Solutions - 3.päťpalcový pevný disk N300 NAS ponúka bezprecedentnú spoľahlivosť pre NAS a iné vysoko výkonné úložné systémy. Je optimalizovaný tak, aby spĺňal požiadavky na spoľahlivosť, odolnosť, výkon a škálovateľnosť veľkokapacitného úložiska s nepretržitou prevádzkou 24 hodín x 7 dní na osobné použitie, použitie v domácej kancelárii a v malých firmách. N300 je k dispozícii v kapacitách až do 16 TB.
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
faktor formy | 3.5-palcový |
Rozhranie | SATA 6.0 Gbit/s |
Podporované pozície pre disky | 1 až 8 |
Snímače vibrácií pri rotácii (RV) | Áno |
Pokročilý formát (AF) | Áno |
Kompatibilné s RoHS | Áno |
Bez halogénov | Áno |
Senzor nárazu | Áno |
rýchlosť otáčania | 7.200 otáčok za minútu |
veľkosť vyrovnávacej pamäte | Hromadné Maloobchod |
rýchlosť prenosu údajov | 274 MB/s Typ. (16 TB), typ 260 MB/s. (14 TB), 253 MB/s. (12 TB), 248 MB/s Typ. (10 TB), 241 MB/s Typ. (6 TB, 8 TB), 204 MB/s Typ. (4 TB) |
priemerná latencia | 4.17 ms |
Native Command Queing (NCQ) | podporované |
Pracovné zaťaženie | 180 TB/rok |
mTTF | 1 200 000 hodín (16 TB) / 1 000 000 hodín |
prevádzka 24/7 | Áno |
Obmedzená záruka | 3 roky |
napájacie napätie | Maloobchod: Hromadne: |
spotreba (prevádzková) | 6.typ 91 W. (16 TB), 6.typ 77 W. (14 TB), 6.typ 49 W. (12 TB), 9.typ 92 W. (10 TB), 8.61 W typ. (8 TB), 10.typ 1 W. (6 TB bulk: HDWN160UZSVA) 7.typ 88 W. (6TB retail: HDWG160EZSTA) 9.typ 6 W. (4 TB) |
spotreba - Aktívny voľnobeh | 4.03 Typ W. (16 TB), 4.typ 54 W. (14 TB), 4.typ 28 W. (12 TB), 7.typ 22 W. (10 TB), 6.typ 33 W. (8 TB), 6.typ 7 W. (6 TB bulk: HDWN160UZSVA) 5.typ 59 W. (6TB retail: HDWG160EZSTA) 5.typ 2 W. (4 TB) |
Teplota (prevádzková/neprevádzková) | 0 až 65° C / -40 až 70°C 5 až 65° C / -40 až 70°C (12 TB - 16 TB) |
Vibrácie (prevádzkové) | 7.35 m/s2 (0.75 G) (5 až 300 Hz), 2.45 m/s2 (0.25 G) (300 až 500 Hz) |
Vibrácie (nepracovné) | Hromadné Maloobchod |
Šok (prevádzkový) | 686 m/s2 (70 G) / trvanie 2 ms |
Šok (nefunkčný) | 2450 m/s2 (250 G) / trvanie 2 ms |
Akustika (režim nečinnosti) | typ 20 dB. (12 TB - 16 TB) 34 dB typ. (6TB Retail: HDWG160EZSTA, 8TB, 10TB) 33 dB typ. (6 TB Bulk: HDWN160UZSVA) 30 dB typ. (4 TB) |
rozmery (D x Š x V) | 147 x 101.85 x 26.1 mm |
Hmotnosť (cca.) | max. 770 g. (6 TB - 10 TB), 720 g max. (4 TB, 12 TB - 16 TB) |
Obsah boxu | 3.5-palcový interný pevný disk - Pevný disk N300 NAS |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.