Lahev FUSE 3 x 1l PEPSI SODASTREAM

- 11%
Lahev FUSE 3 x 1l PEPSI SODASTREAM
Lahev FUSE 3 x 1l PEPSI SODASTREAM
Lahev FUSE 3 x 1l PEPSI SODASTREAM

Obj. číslo

742004032

Značka
SODASTREAM
Věrnostní body
19

Hodnocení

12345
Skladem 10 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

449 Kč

399 Kč

330 Kč bez DPH

Doprava od 69 Kč

na výdejní místa

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: SODASTREAM
  • Věrnostní body: 19
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

S touto sadou budete mít neustále po ruce dostatek lahví k přípravě perlivé vody, ale i k přípravě ochucených nápojů.

Základní specifikace:
Počet lahví: 3 ks
Objem lahve: 1 litr
Voda: Vhodné pro neperlivou i perlivou vodu
Mytí: Ve dřezu teplou vodou do 50°C (nevhodné do myčky)
Materiál: Zdravotně nezávadný plast bez BPA a jiných škodlivých látek
Použití: Vhodné do domácnosti, práce, na cestování, výlety, sportovní aktivity či školy
Kompatibilní: Vhodné do výrobníku SPIRIT Sodastream.

Životnost lahve při výrobě perlivé vody ve výrobníku SODASTREAM
K výrobě perlivé vody nikdy nepoužívejte lahev, která je poškozená, zdeformovaná či jeví jiné znaky poškození nebo bylo překročeno datum její použitelnosti vyznačené na lahvi. Použití lahve mimo výrobník perlivé vody NENÍ omezeno datem použitelnosti.

Proč má lahev datum použitelnosti?:
Materiál lahve musí během několika let při používání ve výrobníku domácí perlivé vody dlouhodobě a opakovaně odolávat tlaku CO2 plynu z bombičky. Materiál, ze kterého je lahev vyrobena, se v důsledku toho opotřebovává a stárne. Abychom měli jistotu, že je maximálně postaráno o vaše bezpečí, má každá lahev stanoveno své datum použitelnosti, které naleznete přímo na lahvi. NIKDY nepoužívejte lahev ve výrobníku domácí perlivé vody po uplynutí tohoto data a lahev nahraďte za novou, která vám bude spolehlivě sloužit dalších několik roků. Použití lahve mimo výrobník perlivé vody NENÍ omezeno datem použitelnosti.

Vaše případné další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince 730 840 480, nebo na e-mailu
info@sodastream.cz

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (5. 12. 2022) 12345

Klady: rychlé dodání
skvělá cena

Ověřený zákazník (5. 12. 2022) 12345

Klady: rychlost

Ověřený zákazník (5. 12. 2022) 12345

rychlost

Ověřený zákazník (5. 12. 2022) 12345

Vše proběhlo rychle a bez problémů.

Ověřený zákazník (5. 12. 2022) 12345

Klady: Vyberu když mám čas

Ověřený zákazník (5. 12. 2022) 12345

Klady: skvělé ceny
kvalitní zboží
profesionalita pracovníků callcentra
rychlé dodání zboží

vyzkušejte - nebudete litovat

Ověřený zákazník (4. 12. 2022) 12345

Klady: rychlost

Ověřený zákazník (4. 12. 2022) 12345

Klady: Dobrá dostupnost z domova

Ověřený zákazník (4. 12. 2022) 12345

Klady: spokojenost

Ověřený zákazník (4. 12. 2022) 12345

Klady: rychlé vyřízení mé objednávky

Zápory: žádnénevýhody

obchod doporučuji

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat