Laserová tiskárna Brother, HL-L8260CDW, barevná laserová tiskárna, duplex

- 6%

ilustrační foto

Laserová tiskárna Brother, HL-L8260CDW, barevná laserová tiskárna, duplex
Obj. číslo
1WBRHLL8260CG
Výrobce
Brother
Věrnostní body: 453
0 hodnocení
Skladem 13 ks, ve čtvrtek u Vás

9 674 Kč

9 063 Kč

7 490 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 9 011 Kč
Skladem 13 ks, ve čtvrtek u Vás

9 063 Kč

9 674 Kč

7 490 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Brother, Barevná laserová tiskárna

Snadno použitelná bezdrátová barevná laserová tiskárna.

Typ: PCL
Displej: podsvícený LCD, 2 řádky, 16 znaků
Procesor: 800 MHz - Sub: 133 Mhz
Paměť: 256 MB
Bezdrátové rozhraní: IEEE 802.11b/g/n
Datové rozhraní: Ethernet (10Base-T, 100Base-TX, 1000Base-T)
Lokální rozhraní: USB 2.0; USB Host
Zásobník papíru: standardní zásobník: 250 listů, deskový podavač: 50listů
Volitelný zásobník papíru: 250 listů (LT-330CL, max. 3x)

Automatický oboustranný tisk: ano
Rychlost tisku: 31 str/min (barva i mono)
Rychlost tisku, oboustranně: 14str(7listů)/min (barva i mono)
Rozlišení: 2400dpi (2400 x 600 dpi), 600 x 600 dpi

Možnost mobilního a webového tisku.

Mohlo by Vás zajímat

Mám koupit originální, nebo neoriginální toner? Jak vybrat domácí tiskárnu: Hlavní parametry výběru Co dělat, když tiskárna špatně tiskne aneb nejčastější problémy s tiskem a jak na ně Výměna toneru v tiskárně: Na co si dát pozor, aby nový toner fungoval bezchybně? Jak připojit tiskárnu k PC a tisknout už za 5 minut Laserové vs. inkoustové tiskárny: Jaké jsou mezi nimi rozdíly? Kam vyhodit toner či cartridge: Poradíme vám, jak prázdnou náplň zlikvidovat či zrecyklovat 4 nejčastější problémy s tiskárnou Canon a jak na ně Toner vs. cartridge: v čem se liší a jak vybrat správnou náplň? Jak vyměnit barvu v inkoustové tiskárně HP, Canon, Epson a dalších Jakou (levnou) tiskárnu pro občasný tisk zvolit? Srovnání levných a drahých tiskáren - která se vyplatí? Jak vybrat tiskárnu do malé kanceláře 4 faktory, podle kterých vybrat levnou (a výkonnou) tiskárnu pro studenta Zaseknutý papír v tiskárně: 5 nejčastějších důvodů a jak je vyřešit Co znamenají písmena v názvu tiskárny? Kam vyhodit tiskárnu: 4 druhy míst, kde ji převezmou Závady laserových tiskáren: kdy se ještě vyplatí oprava? Tiskněte fotky kdykoliv a kdekoliv: 4 tipy na přenosné a kapesní tiskárny 6 tipů na kvalitní velkoformátové tiskárny pro tisk A3, A2 a A1 10 tipů na tiskárnu pod stromeček Letní vedra: Co dělat, aby se elektronika nepřehřívala? Když toner v laserové tiskárně hatí tisk - 5 nejčastějších problémů a jejich řešení Včasná a poctivá údržba tiskárny - o problém méně Originální vs. kompatibilní toner aneb najdi 5 rozdílů Jak vybrat tiskárnu do kanceláře a nespálit se? Laserová tiskárna od A do Z: jak funguje Jak se správně starat o tiskárnu Tiskařský slovník aneb Pojmy, bez kterých se při tisku neobejdete

Parametry

Tisková technologie
Display
Fax
WiFi
Výrobce
Čtečka karet
Maximální formát
Automatický oboustranný tisk
Barevný tisk
Kopírka
Velikost operační paměti [MB]
Skener

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28762 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 49000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

92% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.