BROTHER tiskárna laserová mono HL-L5000D - A4, 40ppm, 1200x1200, 128MB, PCL6, USB 2.0, DUPLEX
6 175 Kč
5 819 Kč
4 809 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna laserová mono HL-L5000D
EAN: 0000338600900
Obecné vlastnosti
Typ: Monochromatická laserová tiskárna
Paměť: 128 MB
Procesor: Cortex-A9 800 MHz
Maximální formát papíru: A4
Připojení
USB rozhraní: USB 2.0
Rozměry a hmotnost
Rozměry balení: 485 x 450 x 377 mm
Hmotnost balení: 13 kg
Rozměry zařízení: 373 x 388 x 255 mm
Hmotnost zařízení: 10,7 kg
Spotřeba energie
Provoz: 640 W
Režim připraven: 32 W
Režim spánku: 6.5 W
Ekologické štítky
- Blue Angel
- Energy Star
- Nordic Swan
V balení
Napájecí kabel, příručka bezpečnosti výrobku, DVD, spotřební materiál, záruční list, stručný návod k obsluze
Typy a velikosti médií
Standardní zásobník papíru: A4, Letter, A5, A5(na šířku), A6, Executive, Legal, Folio
Deskový podavač: šířka: 76,2 - 215,9 mm, délka: 127 - 355,6 mm
Podporované operační systémy
Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP (32-bit a 64-bit verze),Windows Server 2012 R2 / 2012 / 2008 R2 / 2008 / 2003 (32-bit a 64-bit verze),Mac OS X 10.8 - 10.11Linux CUPS, LPD/LPRng (32-bit a 64-bit prostředí)
Manipulace s papírem
Vstup papíru: 250 listů do standardního zásobníku papíru,50 listů nebo 10 obálek až do šířky 10 mm do deskového podavače,250 listů do volitelného zásobníku papíru LT-5500 (max. 2),520 listů do volitelného zásobníku papíru LT-6500 (max. 2)
Výstup papíru: 150 listů lícem dolů,1 list lícem nahoru (rovný průchod papíru)
Tisk
Rychlost tisku na A4: 40
Rozlišení: až 1200 x 1200 dpi
Automatický oboustranný tisk: ano
Bezpečnostní funkce
Zabezpečený tisk
Spotřební materiál a příslušenství
Vysokokapacitní tonerová kazeta: TN-3480: kapacita přibližně 8000 stran, výtěžnost kazety je deklarována v souladu s normou ISO / IEC 19752.
Startovací tonerová kazeta: TN: kapacita přibližně 2000 stran, výtěžnost kazety je deklarována v souladu s normou ISO / IEC 19752.
Záruka
Záruční doba 36 měsíců po bezplatné registraci
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.