LENOVO NTB Thinkpad T14 G4 - i7-1355U, 14\" WUXGA IPS, 32GB, 512SSD, HDMI, THb, Int. Iris Xe, Thunder Black, W11P, 3Y CC
50 994 Kč
42 144 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo NTB Thinkpad T14 G4
Model: 21HD0052CK
EAN: 197529341315
Výkon a hardware
Procesor: Intel Core™ i7-1355U, 10C (2P + 8E) / 12T, P-core up to 5.0GHz, E-core up to 3.7GHz, 12MB
Grafická karta: Integrated Intel Iris Xe Graphics
Paměť: 16GB Soldered DDR5-5200 + 16GB SO-DIMM DDR5-5200
Úložiště: 512GB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 NVMe Opal 2.0
Audio: High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec, Stereo speakers, 2W x2, Dolby Audio™
Kamera: 5.0MP + IR Discrete with Privacy Shutter
Baterie: Integrated 52.5Wh
Napájecí adaptér: 65W USB-C (3-pin)
Design a rozměry
Displej: 14" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits Anti-glare, 45% NTSC
Klávesnice: Backlit, Czech / Slovak
Barva: Thunder Black
Materiál: Carbon Fiber Hybrid (Top), PPS (Bottom)
Rozměry: 317.7 x 226.9 x 17.9 mm
Hmotnost: Starting at 1.36 kg
Software
Operační systém: Windows 11 Pro, Czech / Slovak / English
Konektivita
Ethernet: 100/1000M (RJ-45)
WLAN + Bluetooth: Intel Wi-Fi 6E AX211, 11ax 2x2 + BT5.1
Porty:
- 1x USB 3.2 Gen 1
- 1x USB 3.2 Gen 1 (Always On)
- 2x Thunderbolt™ 4 / USB4 40Gbps (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
- 1x HDMI, up to 4K/60Hz
- 1x Ethernet (RJ-45)
- 1x Headphone / microphone combo jack (3.5mm)
Bezpečnost a soukromí
Čtečka otisků prstů: Touch Style, Match-on-Chip, Integrated in Power Button
Servis
Záruka: 3 roky, Courier or Carry-in
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.