Verbatim 43886, externí CD/DVD mechanika a vypalovačka Slimline, rychlost CD(24x) DVD (8x),USB 3.2 GEN1 a USB-C
1 051 Kč
968 Kč
800 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Verbatim 43886, externí CD/DVD mechanika a vypalovačka Slimline
Popis produktu
Verbatim 43886 je externí CD/DVD mechanika a vypalovačka Slimline s rychlostí CD(24x) a DVD (8x). Připojuje se přes USB 3.2 GEN1 a USB-C.
Vlastnosti produktu
- Externí CD/DVD Slimline vypalovačka s připojením USB-C™
- Kabel USB-C™ na USB-A (včetně adaptéru USB-A na USB-C™)
- USB 3.2 Gen 2
- Kompaktní a lehká, ideální pro použití s notebookem nebo ultrabookem
- Supertenké (tloušťka pouze 11 mm) pouzdro z broušeného hliníku
- Na dvojvrstvé DVD uložíte 8,5 GB, na standardní DVD 4,7 GB
- Napájení z portu USB – není třeba žádný rozměrný napájecí adaptér
- Součástí je software Nero Burn & Archive
- Plně odpovídá standardům archivační technologie MDISC™
Požadavky na systém
- PC: Intel Pentium III / AMD Duron 900 MHz a vyšší, RAM 512 MB a více, dostupný port USB, Windows 10, 8, 7
- Mac: Intel Mac, RAM 512 MB a více, dostupný port USB, Mac OS X 10.6 a vyšší
Technické údaje
- Rozměry produktu: 145 × 133 × 11 mm (D × Š × V)
- Hmotnost produktu: 237 g
- Vyrovnávací paměť dat: 4 MB
- Rozhraní: USB 3.2 Gen1 s připojením USB-C™
- Přenosová rychlost dat: 1,5 Gb/s
- Vkládání disku: výsuvný mechanismus
- Maximální rychlost čtení: DVD: 8× / CD: 24×
- Maximální rychlost zápisu: DVD+R/-R: 8× / DVD+R/-R DL: 6× / DVD-RW: 6× / DVD+RW: 8× / CD-R/RW: 24×
Obsah balení
- Externí CD-DVD Slimline vypalovačka s rozhraním USB-C™
- Kabel USB-C™ na USB-A (obsahuje také adaptér USB-A na USB-C™)
- Uživatelská příručka na CD
- CD se softwarem pro vypalování DVD/CD
- Příručka pro rychlou instalaci
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.