Acer Extensa 215 (EX215-33-337A) i3-N305/8GB/512GB SSD/15,6" FHD IPS/Win11 Pro/stříbrná
12 990 Kč
12 746 Kč
10 534 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Extensa 15 (EX215-33-38LF) - Windows 11 Home 64bit - Intel® Core™ i3-N305 - 8 GB LPDDR5 Memory On Board + N/A - 512GB PCIe NVMe SSD PM4 + N/A - 15,6" FHD 1920x1080 IPS Anti-Glare - Intel® UHD Graphics - WIFI 6 802.11AX + BT 5.2 - HD TNR Camera with 2Mic. - 2x USB 3.2 Gen1 - USB Type-C port: USB 3.2 Gen 2 (up to 10 Gbps) / DisplayPort over USB-C / USB charging 5 V; 3 A / DC-in port 19 V ; 45 W with USB Type-C docking support - HDMI 2.1 - 40Wh Li-ion battery - 45W 3phy AC adapter - Pure Silver Operační systém Windows 11 PRO Architektura operačního systému 64bitový Procesor Výrobce procesoru Intel® Typ procesoru Core™ i3 Model procesoru i3-N305 Rychlost procesoru 1.80 GHz Jádro procesoru 8jádrový Zobrazení a grafika Výrobce grafického řadiče Intel® Výrobce grafického řadiče UHD Graphics Dostupnost grafické paměti Sdílená Velikost obrazovky 39.6 cm (15.6") Typ obrazovky LCD Dotyková obrazovka Ne Rozlišení obrazovky 1920 x 1080 Standardní obnovovací frekvence 60 Hz Paměť Celková instalovaná systémová paměť 8 GB Technologie systémové paměti LPDDR5 Úložiště Celková kapacita jednotky SSD 512 GB Rozhraní jednotky SSD PCIe NVMe Síť a komunikace Standard bezdrátové sítě LAN IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax Technologie Ethernet Gigabit Ethernet Standard Bluetooth Bluetooth 5.1 nebo vyšší Integrovaná zařízení Mikrofon Ano Čtečka otisků prstů Ne Počet reproduktorů 2.0 Rozhraní/porty HDMI Ano Počet portů USB 3.2 Gen 1 typu A 2 Celkový počet portů USB 3 USB typ C Ano Síť (RJ-45) Ne Vstupní zařízení Typ polohovacího zařízení TouchPad Klávesnice Ano Podsvícení klávesnice Ne Informace o baterii Chem. složení baterie Lithium-polymerový (Li-Polymer) Max. doba chodu na baterii 11.50 Hodin Energie baterie 42 Wh Popis napájení Maximální výkon zdroje napájení 45 W Fyzické charakteristiky Hmotnost (přibližná) 1.70 kg Barva výrobku Stříbrná Různé Obsah balení Extensa 15 EX215-33-38LF Notebook Lithium-polymerová baterie Síťový adaptér Napájecí šňůraParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.