LT7010 SADA KOŘENEK 12KS GUSTO LAMART

- 25%
LT7010 SADA KOŘENEK 12KS GUSTO LAMART
LT7010 SADA KOŘENEK 12KS GUSTO LAMART
LT7010 SADA KOŘENEK 12KS GUSTO LAMART
LT7010 SADA KOŘENEK 12KS GUSTO LAMART

Obj. číslo

742001243

Značka
LAMART
Materiál
SKLO
Barva
ČIRÁ
Výška
9,3 cm
Šířka
4 cm
Věrnostní body
25

Hodnocení

12345
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

679 Kč

509 Kč

421 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 649 Kč
Nakupte ještě za 999 Kč a máte dopravu zdarma.

Doprava zdarma

již od 999 Kč

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: LAMART
  • Materiál: SKLO
  • Barva: ČIRÁ
  • Výška: 9,3 cm
  • Šířka: 4 cm
  • Věrnostní body: 25
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Sada kořenek

Sada kořenek na otočném bambusovém stojanu v moderním designu
Kořenky vyrobeny z odolného skla
Vhodné i do myčky na nádobí bez víčka
Objem kořenky 85 ml
Rozměry: 15,7 x 15,7 x 22,2 cm
Kořenka průměr: 4 cm, výška 9,3 cm
Materiál: dřevo / nerez / sklo
Barva: čirá

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: spokojenost

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

S obchodem jsem naprosto spokojena.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: objednávám opakovaně, spokojenost
doručeno za 3 dny

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Ochota pomoci

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Spolehlivost

Zápory: Žádná

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Vynikající obchod. Bezvadná komunikace, rychlé dodání a dobré ceny. Rád zde nakupuji.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: rychlost

spolehlivost

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Rychlá domluva, rychlé dodání.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Dobrá komunikace, rychlé dodání.

Ověřený zákazník (6. 2. 2023) 12345

Klady: Rychlost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat