MIO MiVue 803 kamera do auta, 2,5K (2560 x 1440), WIFI , GPS, micro SD/HC, MiVue Pro
2 892 Kč
2 586 Kč
2 137 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MIO MiVue 803 kamera do auta, 2,5K (2560 x 1440), WIFI , GPS, micro SD/HC, MiVue Pro Mio MiVue 803 2.5K WIFI GPS - Váš osobní očitý svědek na cestách – v rozlišení 2.5K 1440P • Záznam v 2.5K WQHD rozlišení 1440p (2560 x 1440) • 60 snímků za vteřinu při Full HD rozlišení • Vysoce kvalitní optický snímač • Night Vision technologie • Moderní technologie H.264 (.mp4), která umožňuje kvalitní nahrávky při malé velikosti souboru • Vestavěná GPS – automaticky zaznamenává informace o jízdě (rychlost, směr, nadmořskou výšku a zeměpisné souřadnice) • Široký úhel záběru 140° zachytí každý detail kritických okamžiků • Objektiv F1.8 poskytuje jasnější a čistší video i za zhoršených světelných podmínek • Fotografický režim • Upozornění na překročení rychlosti • Integrovaná WIFI přenos pořízených nahrávek do mobilního telefonu a jejich sdílení • Mobilní aplikace MiVue Pro • 2,7“ přehledná obrazovka • 3 osý G- senzor pro automatickou detekci a analýzu nehody • Upozornění na rychlostní radary a úseková měření, s bezplatnou a pravidelnou aktualizací databáze • Automatické nahrávání • Mio MiVue™ Manager – PC software pro přehrávání a analýzu videa a informcí z G-Senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), sdílení na sociálních sítích • Podpora paměťových karet MicoSD class 10 až do kapacity 128GB • Česká a slovenská lokalizace Nahrávání v rozlišení 2.5K 1440P rychlostí 30 snímků za sekundu Kamera do auta pořizující záznam v rozlišení 2.5K 1440 pixelů zachytí veškeré detaily vaší cesty. Je vybavena širokoúhlým objektivem, takže si můžete být jisti, že žádná část vaší cesty nezůstane nezachycena. Křišťálově čisté video i při vysokých rychlostech s 60 snímky za vteřinu Ve srovnání s 30 snímky/s umožňuje tato dvojitá hustota dat mimořádně detailní a plynulý obraz i při vysoké rychlosti. 5M Senzor Vysoká kvalita obrazu a videa je klíčová při dokazovaní okolností nehody. Záznamy z kamery MiVue™ 803 jsou nezpochybnitelně přesné. Mio™ Night Vision technologie Špičková technologie Mio™ Night Vision zajištuje díky objektivu s vysokou světelností a sestavě skleněných čoček, dosažení plynulých a jasných záznamu, i za zhoršených světelných podmínek. Upozornění na radary a úseková měření MiVue™ 803 zobrazuje vzdálenost a čas (vteřiny) k rychlostní kameře a rovněž poskytuje informaci o omezení rychlosti a průměrnou rychlost intervalu. Díky upozornění v dostatečné vzdálenosti a v závislosti na rychlosti vozu a funkci Smart Alert budete vždy vědět, jak rychle můžete jet. Bezplatné aktualizace databází radarů po celou dobu životnosti zařízení. Integrovaná WIFI Zálohování/přenos videa do smartphonu. Firmware autokamery lze snadno aktualizovat pomocí technologie OTA (Over-the-air), takže vaše zařízení bude stále aktuální. GPS polohování – Automatická kalibrace času/polohy Díky integrovanému GPS polohování zaznamenává MiVue ™ 803 rychlost jízdy, přesnou polohu a čas. Rovněž zajišťuje automatickou kalibraci času a polohy, a to i delší době mimo provoz. Integrovaný G senzor uloží potřebné záznamy V případě nehody nebo náhlé změny pohybu integrovaný G senzor okamžitě zaznamená pohyby vozidla a zajistí, že nahraná data nebude možné přepsat. Mio MiVue™ Manager PC software pro přehrávání a analýzu videa, informací z G-Senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), sdílení na sociálních sítích. Specifikace : Velikost displeje 2.7" Rozlišení videa 2.5K 1440P/30fps, 2.5K 1440P/60/30fps Video senzor 5 Mega Pixels Svetelnost F1.8 Formát nahrávání .MP4 (H.264) Úhel záznamu 140° WIFI Vestavený GPS 3-osý G-senzor Pamet (Doporucená karta micro SD trídy 10 o kapacite do 128GB) Rozsah provozní teploty -10° až +60°C Baterie 240mAh Výška (mm) 51.6 Šírka (mm) 84.46 Hloubka (mm) 32.88 Hmotnost (gr) 80.8 Mikrofon Reproduktor Mio SmartBox nabíjecí set - volitelne Software Zálohování videa GPS polohování Upozornění na rychlostní radary Upozornění na rychlostní radary Upozornění na úsekové měření Upozornění na úsekové měření Informace na obrazovce v režimu HUD Parkovací režim : 2 v 1 Parkovací režim: (*Vyžaduje trvalé napájení napríklad prostrednictvím SmartBox III, který lze dokoupit samostatne.) Režim parkování s pasivním napájením: Pouze detekce nárazu Inteligentní parkovací režim: s detekcí pohybu a nárazu Záznam události Vyvážení bílé (EV) Prizpusobení štítku videa Fotografický režim : Schopnost porizovat fotografie behem nahrávání videa Automatické zapnutí Upozornění na úsekové měření Upozornění na úsekové měření Aplikace pro smartphone : MiVue™ Pro OTA aktualizace Balení : MiVue 803, polohovatelný lepící držák , nabíječka do auta, návodParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.