Mio MiVue C420 Dual autokamera MIO
2 790 Kč
2 497 Kč
2 064 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Mio MiVue C420 Dual autokamera
Produktové číslo: 4713264286115
Klíčové vlastnosti
- Pěkný design
- 2M video senzor
- 2" IPS displej
- Slot pro microSD do 128 GB
- Full HD 1080p video
- Nahrávání zvuku
- Pozorovací úhel 135°/130°
- 3osý G-Senzor
- Záznamy během nehody
- Zadní kamera MiVue T20 v balení
- Skleněný objektiv
- Snadná instalace
- 250mAh Li-Pol baterie
- Otočný držák
- Mio MiVue Manager software zdarma
Popis produktu
Autokamera Mio MiVue C420 Dual je vybavena přední i zadní kamerou. Oba snímače nabízí Full HD rozlišení a 2M senzor pro optimální zobrazení a videozáznam. Přední kamera má pozorovací úhel 135° a zadní 130°.
Kamera nahrává video ve formátu .mov (H.264) a umožňuje také nahrávání zvuku. Pro ukládání dat je k dispozici slot pro microSD kartu do velikosti 128 GB. Pro snadnou orientaci slouží 2palcový IPS displej.
Při nárazu nebo náhlé změně pohybu dojde k automatickému spuštění tísňového záznamu, který nelze přepsat. Toho je dosaženo díky 3osému G-Senzoru. Kamera je navíc vybavena skleněným objektivem pro ostřejší obraz.
Autokamera Mio MiVue C420 Dual je navíc vybavena zadní kamerou MiVue T20, která monitoruje situaci za vozem. To usnadní například parkování nebo couvání. Kamera se automaticky zapne ihned po nastartování motoru, takže nehrozí, že byste přišli o důležitý záběr, pokud byste zapomněli kameru zapnout.
Kamera je napájena 250mAh Li-Pol baterií a je snadno instalovatelná díky otočnému držáku. Součástí balení je také Mio MiVue Manager software pro prohlížení a analýzu záznamů z kamery.
Technické parametry
- Typ rozlišení: Full HD
- Maximální rozlišení videa: 1920 × 1080 bodů
- Velikost LCD: 2 "
- Typ výměnné paměti: MicroSD
- Do auta: Ano
- Šířka přední/zadní kamery: 59,3/38,2 mm
- Výška přední/zadní kamery: 59,7/31,6 mm
- Hloubka přední/zadní kamery: 32,5/63,9 mm
- Hmotnost přední/zadní kamery: 56,4/31 g
- Barva: Černá
Balení obsahuje
- MiVue C420
- Zadní kamera MiVue T20
- 6,5m kabel pro připojení zadní kamery
- Držák s přísavkou na sklo
- Cigaretová nabíječka
- Návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.