LAMAX DRIVE C9 GPS (s detekcí radarů) - kamera do auta
2 980 Kč
2 889 Kč
2 388 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LAMAX DRIVE C9 GPS - Autokamera pro bezpečnější jízdu
Chytrá autokamera s pokročilými funkcemi pro bezpečnější kilometry na cestách.
Detailní nahrávání ve 2K rozlišení
LAMAX C9 poskytuje video v rozlišení až 2560×1080 pixelů, zachycuje každý detail na silnici.
Šetří peníze za pokuty
Upozornění na blížící se rychlostní radar a varování při překročení rychlosti.
Průkazné záběry ve dne i v noci
Špičková optika a noční režim pro kvalitní záběry za všech světelných podmínek.
Snadná instalace a prémiové zpracování
Rychlá instalace a snadné ovládání díky 2,7“ TFT displeji s menu ve více než 10 jazycích.
Automatické třídění záběrů
Autokamera nahrává a ukládá každý okamžik jízdy, při zaplnění paměti automaticky přehraje nejstarší záběr.
Bezpečí na dlouhých cestách
Chytrý systém LDWS upozorní při přejíždění z pruhu do pruhu.
Parametry LAMAX C9
- Rozlišení videa: 2560×1080 30FPS, 2304×1296 30FPS, 1920×1080 30FPS, 1280×720 60FPS, 1280×720 30FPS
- Úhel záběru: 150°
- Velikost obrazovky: 2,7 palců, 16:9
- Typ paměti: Micro SD Class 10, max 64 GB
- Formát videa: MP4
- Časová značka: ANO
- GPS: ANO
- G-sensor: ANO
- Konektivita: USB
- Systém: MS Windows / MAC OS
- Vstupní napětí: 5 V
- Frekvence: 50 Hz / 60 Hz
- Kapacita baterie: 150 mAh
- Provozní vlhkost: ?93%RH (40°C)
- Provozní teplota: -5°C ~ 40°C
Obsah balení
- Autokamera LAMAX C9
- Přísavný držák na sklo s GPS modulem
- Autonabíječka
- Manuál a Bezpečnostní instrukce
- Látkový pytlík pro přenos kamery
- Další tiskoviny (samolepky, Facebook karta, registrační karta)
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.