Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black

ilustrační foto

Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black
Obj. číslo
3489012
OEM
PAWN0005PL
Výrobce
Motorola
Věrnostní body: 1317
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Motorola ThinkPhone 8GB/256GB Black

EAN: 840023241987

Popis produktu

Motorola ThinkPhone je dokonalým společníkem pro váš notebook ThinkPad. Integrace Androidu a Windows zvyšuje produktivitu na novou úroveň.

Streamování aplikací

Telefon funguje jako součást počítače. Otevírejte mobilní aplikace přímo na počítači.

Přesouvání souborů

Přesuňte soubory mezi telefonem a počítačem jednoduchým přetažením.

Pokročilá webkamera

Obraz při videohovorech je vždy ostrý a vycentrovaný na vás díky AI a sledování pohybu.

Sjednocená oznámení

Oznámení telefonu se okamžitě objeví v Centru akcí Windows.

Univerzální 68W nabíjení TurboPower™

Nabíjejte jakékoli zařízení, které podporuje USB-C, včetně notebooku ThinkPad.

Technické specifikace

Procesor: Snapdragon 8+ Gen 1

Paměť (RAM): 8GB LPDDR5

Interní úložiště: 256GB UFS 3.1

Baterie: 5 000 mAh, výdrž do 36 hodin

Displej: pOLED, 6.6", FHD+ (2 400 ×1 080), 402 ppi

Rozměry: 158,76 mm × 74,38 mm × 8,26 mm

Hmotnost: 189 g

Fotoaparát: 50 MPx, 13 MPx ultra širokoúhlý, makro fotoaparát

Přední fotoaparát: 32 MPx autofokus

Zvuk: Duální stereo reproduktory, Dolby Atmos

Ovládání hlasem: Asistent Google

Připojení: Duální SIM (2 Nano SIM), Bluetooth 5.3, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax

V balení

68W nabíječka TurboPower™, kabel USB Type-C, návody, nástroj pro vložení SIM karty, ochranné pouzdro

Parametry

Operační systém
Rozlišení displeje
Typ
Typ displeje
Barva
Certifikace
Bezdrátové technologie
Datové služby
Funkce fotoaparátu
Konfigurace karet
Odolnost
Slot na paměťovou kartu
Tvar výřezu v displeji
Typ hlavní SIM karty
Typ vedlejší SIM karty
Značka procesoru
Počet objektivů předního fotoaparátu
Počet objektivů zadního fotoaparátu
Typ baterie
Výrobce
Výkon nabíjení
*Kapacita baterie
*Výška
*Šířka
*Rozlišení zadního fotoaparátu
*Obnovovací frekvence displeje
*Hmotnost
*Hloubka
*Počet jader procesoru
*Úhlopříčka displeje

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29557 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.