Nedis WIFICI11CWT - WiFi Chytrá IP Kamera | Senzor pro sledování klimatu | FULL HD 1080p

ilustrační foto

Nedis WIFICI11CWT - WiFi Chytrá IP Kamera | Senzor pro sledování klimatu | FULL HD 1080p
Obj. číslo
AG714768
OEM
WIFICI11CWT
Výrobce
Nedis
Věrnostní body: 83
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Tato Smart Home IP Kamera představuje základní doplněk jakéhokoliv inteligentního domácího systému a připojuje se přímo k Vaší domácí Wi-Fi síti – k jejímu spouštění pohybem nebo zvukem v místnosti není vyžadován žádný další adaptér. Dodatečný senzor pro sledování klimatu v této jednotce lze také používat k monitorování okolní teploty a vlhkosti v místnosti. Plně kompatibilní se všemi ostatními produkty řady Nedis® SmartLife. Chytrá IP Kamera Domácí automatizace je opět o něco jednodušší. Tuto jednoduchou kameru lze snadno připojit ke stávající Wi-Fi síti, aby v místnostech monitorovala jakýkoli zvuk či pohyb. Aby dosáhla naprosto čistého obrazu, pořizuje záznam v FULL HD rozlišení (1 280 × 720 pixelů). Díky režimu nočního snímání s dosahem 5 metrů kamera navíc pořizuje stejně kvalitní obraz i v noci. Kamera podporuje kartu microSD s kapacitou až 128 GB (není součástí balení), která jí zaručí dostatek místa na záznam. Díky přizpůsobivé a ohebné konstrukci ji lze umístit kamkoli v místnosti, odkud bude svým senzorem 1/4" CMOS pořizovat záznam v zorném úhlu 110°. Spolu s jednotkou je dodáván i držák kamery pro připevnění na stěny místnosti. Může fungovat jako dětská chůvička Tato Smart IP Kamera nabízí obousměrnou komunikaci (mluvení i poslech) a lze ji tedy používat i jako dětskou chůvičku, která přenáší čistý zvuk. Může fungovat jako senzor pro sledování klimatu V zařízení je rovněž nainstalován senzor vlhkosti a klimatu, který poskytuje informace o klimatu v místnosti. Informace o zařízení Nedis® SmartLife Objevte širokou a neustále se rozvíjející škálu produktů – například žárovky, spínače, zástrčky, senzory a kamery – které lze ovládat prostřednictvím intuitivní a jednoduché aplikace. Díky hlasovému ovládání, které je podporováno funkcí Amazon Alexa nebo Google Home, nepotřebujete nic jiného než svou stávající síť Wi-Fi – snadno si tak vytvoříte propojený chytrý domácí systém. Ať již sháníte jednoduchou chytrou žárovku nebo zástrčku nebo chcete automatizovat celý dům, začněte objevovat, jak je v současné době chytrá technologie dostupná. Bezdrátová technologie Wi-Fi Barva Bílá Vlastnosti 2cestný Zvuk Noční vidění Provedení kamery Miniaturní Zástrčka Euro / Typ C (CEE 7/16) Max. rozlišení 1080P Rozhraní USB (Micro) Typ skladování microSD Aplikace ke stažení pro Android™ & iOS Frekvenční rozsah 2400 - 2483.5 MHz Kompatibilní s Nedis® SmartLife LED 1 Max. rádiového přenosu energie 18.5 dBm Megapixel 2 MPixel Noční vidění 10 m Objektiv 2.5 mm Obrazový čip 1/4\" CMOS Provozní teplota 0 - 50 °C Příslušenství Držák Kamery AC Adaptér EU Zástrčka Adhezivní Podložka USB Kabel Vstupní napětí 5 VDC Zisk antény 3 dBi Úhel záběru 110 °

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29244 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.