Nedis WIFICI11CWT - WiFi Chytrá IP Kamera | Senzor pro sledování klimatu | FULL HD 1080p
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tato Smart Home IP Kamera představuje základní doplněk jakéhokoliv inteligentního domácího systému a připojuje se přímo k Vaší domácí Wi-Fi síti – k jejímu spouštění pohybem nebo zvukem v místnosti není vyžadován žádný další adaptér. Dodatečný senzor pro sledování klimatu v této jednotce lze také používat k monitorování okolní teploty a vlhkosti v místnosti. Plně kompatibilní se všemi ostatními produkty řady Nedis® SmartLife. Chytrá IP Kamera Domácí automatizace je opět o něco jednodušší. Tuto jednoduchou kameru lze snadno připojit ke stávající Wi-Fi síti, aby v místnostech monitorovala jakýkoli zvuk či pohyb. Aby dosáhla naprosto čistého obrazu, pořizuje záznam v FULL HD rozlišení (1 280 × 720 pixelů). Díky režimu nočního snímání s dosahem 5 metrů kamera navíc pořizuje stejně kvalitní obraz i v noci. Kamera podporuje kartu microSD s kapacitou až 128 GB (není součástí balení), která jí zaručí dostatek místa na záznam. Díky přizpůsobivé a ohebné konstrukci ji lze umístit kamkoli v místnosti, odkud bude svým senzorem 1/4" CMOS pořizovat záznam v zorném úhlu 110°. Spolu s jednotkou je dodáván i držák kamery pro připevnění na stěny místnosti. Může fungovat jako dětská chůvička Tato Smart IP Kamera nabízí obousměrnou komunikaci (mluvení i poslech) a lze ji tedy používat i jako dětskou chůvičku, která přenáší čistý zvuk. Může fungovat jako senzor pro sledování klimatu V zařízení je rovněž nainstalován senzor vlhkosti a klimatu, který poskytuje informace o klimatu v místnosti. Informace o zařízení Nedis® SmartLife Objevte širokou a neustále se rozvíjející škálu produktů – například žárovky, spínače, zástrčky, senzory a kamery – které lze ovládat prostřednictvím intuitivní a jednoduché aplikace. Díky hlasovému ovládání, které je podporováno funkcí Amazon Alexa nebo Google Home, nepotřebujete nic jiného než svou stávající síť Wi-Fi – snadno si tak vytvoříte propojený chytrý domácí systém. Ať již sháníte jednoduchou chytrou žárovku nebo zástrčku nebo chcete automatizovat celý dům, začněte objevovat, jak je v současné době chytrá technologie dostupná. Bezdrátová technologie Wi-Fi Barva Bílá Vlastnosti 2cestný Zvuk Noční vidění Provedení kamery Miniaturní Zástrčka Euro / Typ C (CEE 7/16) Max. rozlišení 1080P Rozhraní USB (Micro) Typ skladování microSD Aplikace ke stažení pro Android™ & iOS Frekvenční rozsah 2400 - 2483.5 MHz Kompatibilní s Nedis® SmartLife LED 1 Max. rádiového přenosu energie 18.5 dBm Megapixel 2 MPixel Noční vidění 10 m Objektiv 2.5 mm Obrazový čip 1/4\" CMOS Provozní teplota 0 - 50 °C Příslušenství Držák Kamery AC Adaptér EU Zástrčka Adhezivní Podložka USB Kabel Vstupní napětí 5 VDC Zisk antény 3 dBi Úhel záběru 110 °Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.