Philips HX6352/42 Sonicare For Kids, zubní kartáček, pro děti, 62000 kmitů/min, 2 režimy čištění, Bluetooth, růžová
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sonický elektrický zubní kartáček HX6352/42
Udržte zájem dětí během čištění zubů. Sonický kartáček Philips Sonicare For Kids s podporou technologie Bluetooth spolupracuje se zábavnou aplikací, která dětem pomáhá čistit zuby déle a lépe. Děti se tak baví a zároveň se učí návyky, které jim vydrží po celý život.
98 % dotazovaných říká, že je jednodušší přimět děti čistit si zuby déle a lépe
Se zubním kartáčkem a aplikací Philips Sonicare For Kids se mohou děti naučit, jak si samy správně čistit zuby. Aplikace se synchronizuje se sonickým zubním kartáčkem dítěte prostřednictvím Bluetooth, ukazuje techniky správného čištění a umožňuje sledovat výkon. Děti vidí, jak dobře si zuby čistí, a za dobře odvedenou práci získávají zajímavé odměny. 98 % z dotazovaných rodičů, kteří tento vzdělávací a účinný systém využívají, říká, že je snazší přimět děti k delšímu a lepšímu čištění. Je to zábavný způsob, jak dětem pomoci vybudovat zdravé návyky péče o zuby, které jim vydrží na celý život.
Senzační odměny za úspěšné čištění
Náš zubní kartáček a aplikace Philips Sonicare For Kids vnáší do čištění zcela novou úroveň zábavy. Ústředním hrdinou aplikace je Sparkly, kterého si děti zamilují a který má čisté zuby opravdu rád. Děti se starají o Sparklyho a kouč čištění je současně motivuje, aby si zuby čistily déle a lépe. Pokaždé, když si dítě vyčistí zuby správně, je Sparkly šťastnější a každé úspěšné čištění zubů přináší odměnu. Děti mohou odemykat příslušenství a Sparklyho si přizpůsobit nebo pro něj získat zdravé jídlo, které má rád. Rodiče mají dokonce možnost doplnit do aplikace vlastní odměny.
Díky interaktivní aplikaci se děti nadchnou pro čištění
Interaktivní zábava a technologie Philips Sonicare
Specifikace
Spotřeba | |
---|---|
Napětí | 110–220 V |
Technické údaje | |
Baterie | Nabíjecí |
Typ baterie | Lithium-iontová |
Design a provedení | |
Barva | Růžová |
Kompatibilita | |
Kompatibilita se systémem Android | Telefony Android Tablety s funkcí Bluetooth 4.0 |
Kompatibilita se systémy iOS | iPhone 4S nebo vyšší iPad 3. generace nebo vyšší s operačním systémem iOS7 |
Snadné použití | |
Rukojeť | Pogumované tělo kartáčku usnadňuje manipulaci Tenký ergonomický design |
Indikátor baterie | Kontrolka zobrazuje stav baterie |
Systém kartáčkových hlavic | Zacvakávací hlavice kartáčku |
Výkon čištění | |
Výkon | O 75 % efektivnější |
Frekvence | Až 62 000 pohybů za minutu |
Přínos pro zdraví | Pro zdravé návyky hygieny zubů a dásní |
Časovač | KidTimer a Quadpacer |
Režimy | |
Režimy čištění | 2 |
Softwarová podpora | |
Aktualizace softwaru | Společnost Philips nabízí příslušné aktualizace softwaru po dobu 2 let od data zakoupení. |
Co je v krabici
1x tělo kartáčku Sonicare for Kids s technologií Bluetooth
Kartáčkové hlavice - 1 Philips Sonicare for Kids, standardní velikost
Kartáčkové hlavice - 1 Philips Sonicare for Kids, kompaktní velikost
Nabíječka
Nálepky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.