TrueLife SonicBrush Baby G
759 Kč
627 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueLife SonicBrush Baby G - Sonický kartáček pro děti
Sonický kartáček TrueLife SonicBrush Baby G je ideální pro děti od 3 do 6 let. S tímto kartáčkem se čištění zubů stává zábavou!
30 samolepek zvířátek pro zábavu
Kartáček přichází s 30 samolepkami zvířátek pro zábavu a výukovou video animací.
Šetrná sonická technologie
Sonická technologie SonicTrue efektivně odstraňuje až 99% zubního plaku.
Výuková video animace
Výuková video animace děti naučí, jak si správně a dostatečně dlouho čistit zuby.
Perfektní pro dětské potřeby
Sonický kartáček SonicBrush Baby G je přizpůsobený dětským potřebám s vhodnou velikostí a jemností štětin.
Snadné a efektivní čištění
Čištění zoubků je efektivní a snadné, díky šetrnému odstraňování zubního plaku a nečistot.
Automatický časovač
Automatický časovač se postará o správnou délku čištění.
LED podsvícení
LED podsvícení umožňuje vidět přesně, kde zrovna čistíte.
Provoz na baterii
Kartáček je napájen z obyčejné AAA baterie, ideální pro cestování.
Bez BPA a ftalátů
Kartáček je vyroben z prémiových materiálů, které neobsahují BPA a ftaláty.
Parametry TrueLife SonicBrush Baby G
- Určení: Pro děti
- Počet pohybů: až 32 000 pohybů/min
- Nabíjení: 1× AAA baterie
- Příslušenství (v balení): 2× hlavice Small, 1× hlavice Medium, 30 ks dětských nálepek
- Časovač: Ano
- Video animace: Ano
- Rozměry kartáčku: 28 mm × 135 mm × 25 mm
- Hmotnost kartáčku: 24 g
- Přídavné příslušenství: Náhradní hlavice – Small, Medium
- Voděodolnost: IPX7
Obsah balení
- TrueLife SonicBrush Kid G
- 2× hlavice Small + 1× hlavice Medium
- Nálepky zvířátek
- Manuál a bezpečnostní instrukce
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.