Philips MT IPS LED 27" 273V7QDSB/00 - IPS panel, 1920x1080, 250cd, D-Sub, DVI-D, HDMI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Obraz/displej
• typ LCD panelu: Technologie IPS
• Typ podsvícení: Systém W-LED
• Velikost panelu: 68,6 cm (27")
• Oblast sledování: 597,89 (H) x 336,31 (V)
• Poměr stran: 16:9
• Optimální rozlišení: 1 920 × 1 080 při 60 Hz
• Hustota pixelů: 82 PPI
• Reakční doba (typická): 5 ms (GtG)*
• Jas: 250 cd/m2
• SmartContrast: 10 000 000:1
• Kontrastní poměr (typický): 1000:1
• Rozteč obrazových bodů: 0,311 x 0,311 mm
• Úhel sledování: 178o (H) / 178o (V), - C/R > 10
• Bez blikání: Ano
• Barevnost displeje: 16,7 milionu
• Snímková frekvence: 30–83 kHz (H) / 56-76 Hz (V)
• Režim LowBlue: Ano
• Technologie sRGB: Ano
Možnosti připojení
• Vstup signálu: VGA (analogový), DVI-D (digitální,
HDCP), HDMI (digitální, HDCP)
• Vstup synchronizace: Samostatná synchronizace,
Funkce Sync on Green
• Vstup/výstup audia: Audiovýstup HDMI
Pohodlí
• Pohodlí uživatele: Zapnuto/Vypnuto, Menu/OK,
Jas/NAHORU, Vstup/Dolů, SmartImage/Zpět
• Jazyky zobrazení na obrazovce OSD: Brazilská
portugalština, Čeština, Nizozemština, Čeština,
Finština, Francouzština, Němčina, Řecká,
Maďarština, Italština, Japonská, Korejská, Polština,
Portugalská, Ruština, Španělština, Zjednodušená
čínština, Švédština, Turečtina, Tradiční čínština,
Ukrajinština
• Další výhody: Zámek Kensington, Držák standardu
VESA (100 x 100 mm)
• Kompatibilita se stand. Plug & Play: DDC/CI,
Operační systém Mac OS X, Technologie sRGB,
Windows 10 / 8.1 / 8 / 7
Podstavec
• Sklopné provedení: -5/20 stupeň
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.