Pokémon Sword hra SWITCH
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pokémon Sword pro Nintendo Switch
Nová generace Pokémonů přichází na konzoli Nintendo Switch!
Začátek dobrodružství
Započněte svou kariéru trenéra Pokémonů výběrem jednoho ze tří nových parťáků: Grookey, Scorbunny nebo Sobble.
Region Galar
Čeká na vás region Galar, kde je třeba zatnout tipec darebákům z Teamu Yell a odhalit tajemství skrývající se za legendárními Pokémony Zacianem a Zamazentou!
Wild Area
Prozkoumejte Wild Area – rozlehlou krajinu, kde můžete volně pohybovat kamerou.
Max Raid souboje
Spojte se lokálně nebo online s dalšími třemi hráči v nových multiplayer Max Raid soubojích, ve kterých hráči společně čelí obrovským super silným Pokémonům známým jako Dynamax Pokémon.
Styl vaší postavy
Kromě trénování nových schopností a zvyšování úrovně svého svěřence můžete také zajít do města a obléknout mu nové oblečení nebo mu nechat vytvořit nějaký cool účes.
Pokémon kemp
V Pokémon kempu si s ním pak užijete spoustu zábavy.
Exkluzivní pokémoni
Oproti verzi Shield zde najdete tyto exkluzivní pokémony: Seedot, Nuzleaf, Shiftry, Mawile, Solrock, Scraggy, Scrafty, Sawk, Gothita, Gothorita, Gothitelle, Rufflet, Braviary, Deino, Zweilous, Hydreigon, Swirlix, Slurpuff, Passimian, Turtonator, Jangmo-o, Hakamo-o, Kommo-o, Galarian Farfetch'd, Sirfetch'd, Galarian Darumaka a Galarian Darmanitan.
Nové dobrodružství
Pokémon Sword a Shield nabídnou rozmanité prostředí od klidného venkova, přes moderní města a tajenné lesy, až po zasněžené vrcholky hor.
Závěr
Samozřejmostí je potkávání nových lidí, Pokémonů a tělocvičen, kterých je v Galaru více než dost a je jen na vás, jestli se stanete šampiónem.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.