AB PULSe 4K (1x tuner DVB-S2X + 1x T2/C)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AB PULSe 4K - Přijímač s UHD rozlišením
EAN: 8588003817426
Obrazová kvalita
4K rozlišení, HDR/HDR10 a HLG normy.
Výkon
Čtyřjádrový procesor s 15000 DMIPS.
FLASH paměť 8GB a RAM 2GB DDR4.
Tunery
Vestavěný DVB-S2X tuner.
Plug & Play pozemní/kabelový tuner DVB-C/T2.
Design a přední panel
Elegantní design s 7-segmentovým LED displejem.
1x čtečka karet, 2x slot pro CI modul, 1x USB 2.0 a 1x slot pro microSD kartu.
Zadní panel
S/PDIF optický digitální audio výstup, USB 2.0, ethernet RJ45, IR extender, vypínač a vstup pro externí zdroj DC 12V-3A.
Proč PULSE 4K?
UHD kvalita obrazu s operačním systémem Enigma 2.
Upravitelné prostředí dle preferencí uživatele.
Dekódování ze dvou CI modulů nebo dekódování dvou programů v reálném čase.
Distribuce obsahu
Distribuce obsahu pro televizi, dvě mobilní zařízení a jeden počítač.
Ukládání nahrávek
Možnost ukládání nahrávek na interní 2,5" HDD nebo microSD kartu.
Kontrola pomocí mobilního telefonu
Možnost ovládání přijímače pomocí mobilního telefonu nebo tabletu.
Technická specifikace
- 1x tuner DVB-S2X + 1x tuner DVB-T2/C
- Procesor: QUAD CORE, 15 000 DMIPS
- Flash: 8GB EMMC
- RAM: 2GB DDR4
- 1x čtečka karet
- 2x CI slot
- 1x HDMI
- 1x slot pro microSD kartu
- 2x USB 2.0
Obsah balení
- Přijímač AB PULSe 4K (1x DVB-S2X + 1x DVB-T2/C)
- Dálkové ovládání včetně baterie
- HDMI kabel
- IR čidlo pro dálkové ovládání
- Napájení adaptér 12V/3A
- Návod k obsluze
Upozornění: Přístroj je určen pro zkušenější uživatele. Pro plnohodnotné využití je nutné doinstalovat rozšiřující SW a pluginy.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.