ADATA External SSD 256GB SE760 USB 3.2 Gen2 type C Černá
1 129 Kč
986 Kč
815 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ADATA External SSD 256GB SE760 USB 3.2 Gen2 type C Černá
Model: SE760
EAN: 4710273772707
Popis
ADATA SE760 je externí SSD disk s kapacitou 256 GB. Vyniká svým elegantním designem, který je podtržen robustním kovovým pláštěm a čistým, lesklým povrchem.
Vysoký výkon
Díky podpoře USB 3.2 Gen 2 dosahuje SE760 rychlosti až 1000 MB/s. To je 12,5x rychlejší než u externích pevných disků. Přenos 10 GB filmu v 4K rozlišení tak trvá pouhých 10 sekund.
USB-C konektor
SE760 je vybaven konektorem USB-C, který je obojstranný. Připojíte se tak na první pokus, bez ohledu na orientaci konektoru.
Technologie Shoot and Play
Díky technologii Shoot and Play můžete přesouvat obsah mezi zařízeními bez omezení. Ať už SE760 využíváte pro práci či zábavu, poskytuje vám jednoduché připojení a výhody USB-C.
S rychlostí hraní
Stahování her vám trvá příliš dlouho? S SE760 můžete hry stahovat a ukládat rychleji.
Odolný a tichý
SE760 má hladký, lesklý kovový plášť a díky absenci mechanických komponentů je odolnější vůči nárazům a otřesům. Navíc je tichý.
Technické specifikace
- Barva: Černá
- Kapacita: 256 GB
- Rozměry: 122,2 x 44 x 14 mm
- Hmotnost: 95 g
- Rozhraní: USB 3.2 Gen 2 Type-C (zpětně kompatibilní s USB 2.0)
- Požadavky na operační systém: Windows 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 nebo novější, Linux Kernel 2.6 nebo novější, Android 5.0 nebo novější
- Provozní teplota: 0 °C až 35 °C
- Provozní napětí: 5 V=, 900 mA
- Záruka: 3-ročná omezená záruka
Poznámka
Produkt se dodává s kabelem USB-C na USB-C a kabelem USB-C na USB-A. Připojení k rozhraní microUSB vyžaduje samostatný kabel, který není součástí dodávky.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.