ADATA External SSD 512GB SE760 USB 3.2 Gen2 type C Titanová šeď
1 435 Kč
1 177 Kč
973 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ADATA External SSD 512GB SE760 USB 3.2 Gen2 type C Titanová šeď
EAN: 4710273772714
Popis produktu
ADATA SE760 je externí SSD disk s kapacitou 512GB. Je vybavený USB 3.2 Gen2 typem C a je v titanově šedé barvě.
Elegantní a výkonný
SSD disk ADATA SE760 se vyznačuje elegantním designem a vysokým výkonem. Jeho robustní kovový plášť a leštěný povrch dodávají produktu luxusní vzhled.
Rychlost až 1000 MB/s
S využitím USB 3.2 Gen 2 dosahuje SE760 rychlost až 1000 MB/s. To je 12,5x rychlejší než u externího pevného disku. Přenos 10GB filmu v rozlišení 4K trvá jen 10 sekund.
Obojstranný USB-C konektor
SE760 je vybaven obojstranným konektorem USB-C (typ C). Už nebudete muset hádat, která strana je horní a která dolní. Připojíte se napoprvé, pokaždé.
Technologie Shoot and Play
SE760 podporuje technologii Shoot and Play, která umožňuje přenos obsahu mezi zařízeními bez omezení. Kompatibilní s Windows, Mac OS a Androidem.
Technické specifikace
- Barva: Titanová šedá
- Kapacita: 512 GB
- Rozměry: 122,2 x 44 x 14 mm
- Hmotnost: 95 g
- Rozhraní: USB 3.2 Gen 2 Type-C (zpětně kompatibilní s USB 2.0)
- Operační systém: Windows 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 nebo novější, Linux Kernel 2.6 nebo novější, Android 5.0 nebo novější
- Prevádzková teplota: 0 °C až 35 °C
- Prevádzkové napětí: 5 V=, 900 mA
- Záruka: 3-ročná obmedzená záruka
Poznámka: Produkt je dodáván s kabelem USB-C na USB-C a kabelem USB-C na USB-A. Pro připojení k rozhraní microUSB je třeba samostatný kabel, který není součástí balení.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.