Ajax StarterKit Plus white (13540)
15 729 Kč
12 664 Kč
10 466 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ajax StarterKit Plus: Kompletní zabezpečovací systém
Ajax StarterKit Plus je jádro vašeho bezpečnostního systému. Spolehlivě vás ochrání před vloupáním, požárem nebo zaplavením.
Profesionální ochrana života a majetku
Unikátní nadčasový design a maximální uživatelská přívětivost. Ajax je přímou konkurencí systémům Jablotron nebo Paradox.
Ajax Hub Plus: Páteř systému
Vylepšená verze centrálního ovládacího panelu. Komunikuje s ostatními komponentami vašeho systému pomocí protokolu Jaweller.
Bezpečnost na prvním místě
Všechny komponenty mají 2.stupeň zabezpečení dle ČSN EN 50131. To zaručuje vyšší úroveň zabezpečení.
Chytrá aplikace Ajax
Pro maximální pohodlí je vyvinuta chytrá aplikace Ajax. Dostupná jak pro Android, tak i pro iOS a je plně v českém jazyce.
Ajax StarterKit Plus obsahuje:
- 1x Ajax Hub Plus
- 1x Ajax SpaceControl
- 1x Ajax DoorProtect
- 1x Ajax MotionProtect
Jeweller: Žádné dráty, žádné starosti
Komunikační protokol Jeweller umožňuje spojení komponentů s Ajax Hub Plus na vzdálenost až 2 000 m.
Výdrž baterií až 7 let
Zařízení regulují výkon rádiového signálu, čímž prodlužují výdrž baterií.
Ajax Cloud: Digitální ekosystém
Rozšiřuje schopnosti veškerých zařízení Ajax. Všechny výpočetní operace a procesy jsou rychle a přesně zpracovány.
Rychlý přenos poplachové zprávy
Přenos poplachové zprávy z Ajax Hub Plus na server a k uživateli zabere jen pár milisekund.
SmartBracket: Rychlá a profesionální instalace
Díky unikátnímu držáku SmartBracket je instalace komponentů Ajax maximálně snadná a rychlá.
Chytrá aplikace Ajax
Umožňuje rychlé a intuitivní ovládání a konfiguraci systému ve dne i v noci.
Stáhněte si chytrou aplikaci Ajax
Chytrá aplikace Ajax je během několika okamžiků připravena k použití po stažení a instalaci.
Funkce chytré aplikace Ajax
- Ovládání stavu systému
- Okamžité notifikace
- Videoverifikace IP kamerami
- Vzdálené testování a konfigurace
- Detailní informace o stavu systému
- Pravidelné aktualizace zdarma
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.