Amazfit Band 5, Midnight Black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Zůstaňte v obraze s Amazon Alexa
Mluvte s Amazon Alexa na vašem Amazfit Bandu 5. Zeptejte se Alexy na otázky, získejte překlady, nastavujte budíky a časovače, vytvářejte nákupní seznamy, kontrolujte počasí, ovládejte svá inteligentní domácí zařízení a další.
Změřte si hodnotu okysličení krve. Kdykoliv, kdekoliv.
Když se necítíte dobře, zejména při dlouhodobé intelektuální nebo fyzické námaze, při cvičení s vysokou intenzitou, jako jsou maratony a cvičení v tělocvičně, nebo v prostředích s vysokou nadmořskou výškou a nízkým obsahem kyslíku, můžete si okamžitě změřit saturaci krve kyslíkem a porozumět své fyzické kondici.
Sledujte svou srdeční frekvenci po celý den.
Díky monitorování 24/7 provádí Amazfit Band 5 monitorování srdeční frekvence v reálném čase s varováním před vysokou srdeční frekvencí. Nově je vybaven upgradovaným optickým senzorem BioTrackerTM 2 PPG, který poskytuje přesné měření srdečního tepu srovnatelnou s profesionálními zařízeními pro sledování srdečního tepu.
Měřte svou hladinu stresu a kontrolujte ji.
Zkontrolujte svoji úroveň stresu - uvolněnou, normální, střední nebo vysokou - kdykoli se cítíte pod tlakem nebo stresem a získejte návrhy, jak ji snížit. Řízené dýchací cviky jsou speciálně vyvinuty, aby vám napomohly zbavit se z nadměrného stresu.
Jedno skóre pro porozumění celkového fyzického zdraví.
Amazfit Band 5 obsahuje profesionální systém hodnocení zdraví - PAITM (Personal Activity Intelligence). Osvobodí vás od soustředění se na komplikovaná profesionální data. Místo toho převádí veškerá data o srdeční frekvenci, denních aktivitách a dalších statistikách zdraví do jednoho a intuitivního číselného skóre, abyste stručněji a přesněji pochopili svůj stav denního cvičení a celkového zdraví. Podle studie HUNT Fitness Study mají lidé, kteří soustavně udržují své skóre PAITM nad 100, nižší riziko úmrtí na hypertenzi a srdeční choroby a prodlužují si také průměrnou délku života.
Sledujte svůj menstruační cyklus.
Amazfit Band 5 vám pomůže sledovat váš menstruační cyklus a ovulační období a upozorní vás, když se budou blížit.
Zaměřte se na trénink, váš Amazfit Band 5 vše zaznamená…
Během vašeho tréninku zaznamenává vzdálenost, rychlost, změny srdečního tepu, spálené kalorie a mnoho dalšího…
… a funguje také i pod vodou.
Vodotěsný do 5 ATM. Amazfit Band 5 vydrží všechny vaše každodenní aktivity a můžete jej nosit i při plavání, kdy zaznamená vaše plavecké údaje.
Zůstaňte spojeni se svým životem, ne s nabíječkou.
Dejte sbohem každodennímu nabíjení. S plně nabitím Amazfit Band 5 nebudete potřebovat nabíječku po dobu 2 týdnů.
Užijte si větší a čistější podhled.
Zcela nový 1,1” barevný, plně dotykový AMOLED displej, poskytuje větší a jasnější zážitek ze sledování.
Upravte si ho po svém pomocí přizpůsobitelných ciferníků
V aplikaci jsou k dispozici ke stažení dva přednastavené vlastní ciferníky a více než 45 dalších ciferníků. Jako ciferník si můžete vybrat fotografii nebo svůj vlastní osobní obrázek.
Technické specifikace
- Displej: 1.1” plně barevný AMOLED displej, rozlišení 126x294px
- Dotyková obrazovka: 2.5D tvrzené sklo s ochranou proti otiskům prstů
- Materiál těla: Polykarbonát
- Materiál řemínku: pokožce přátelské TPU
- Délka řemínku: 162-235mm
- Šířka řemínku: 15.55mm
- Rozměry: 47.2 x 18.5 x 12.4mm
- Váha: 24g (s řemínkem) a 12g (bez řemínku)
- Konektivita: Bluetooth 5.0/ BLE
- Kapacita baterie: 125mAh lithium polymer baterie
- Doba nabíjení: cca 2 hodiny
- Metoda nabíjení: 2 kolíky POGO pin
- Životnost baterie:
- Typizovaný scénář: 15 dní
- Úsporný scénář: 25 dní
- Standby scénář: 90 dní
- Vodotěsnost: 5 ATM
- Senzory: BioTracker™ 2 PPG Bio-Tracking optický senzor, 3-axiální akcelerační senzor, 3-axiální Gyroskop
- Příslušenství: nabíjecí kabel, uživatelský manuál
- Podporovaná zařízení: Android 5.0 nebo iOS 10.0 a vyšší
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.