APPLE TV 4K Wi-Fi + Ethernet with 128GB
4 784 Kč
4 618 Kč
3 817 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
APPLE TV 4K Wi-Fi + Ethernet with 128GB
Představujeme Apple TV 4K (3. generace). Toto zařízení přináší nejlepší z filmového a televizního světa, a to vše ve vysoké 4K kvalitě.
Kvalita obrazu a zvuku
Podpora 4K Dolby Vision, HDR10+ a Dolby Atmos zaručuje kinematografický zážitek přímo u vás doma.
Ovladač Apple TV Remote
Ovladač Apple TV Remote (3. generace) s USB-C umožňuje snadné ovládání Apple TV 4K dotykovým clickpadem.
Centrála chytré domácnosti
Apple TV 4K také funguje jako centrála chytré domácnosti pro připojení a ovládání všech domácích zařízení.
Úložiště a konektivita
Apple TV 4K (Wi-Fi + Ethernet) nabízí 128GB úložiště a podporuje sítě Thread.
Široký výběr aplikací
Apple TV 4K nabízí tisíce aplikací, včetně Apple Arcade a Apple Music, a umožňuje přístup k sdílené knihovně iCloud.
Intuitivní ovládání
Ovládání Apple TV 4K je jednoduché a intuitivní, díky chytrému ovladači Apple Remote s možností hlasového ovládání.
Filmové zážitky
S Apple TV 4K si můžete užívat filmy a seriály od Apple Originals i dalších populárních streamovacích platforem ve špičkové obrazové a zvukové kvalitě.
Obraz ve 4K
Moderní HDR formáty jako Dolby Vision a HDR10+ přináší obraz ve špičkové kvalitě s vynikající úrovní detailů.
Prostorový zvuk
Na zvukových soustavách kompatibilních s Dolby Atmos budete vnímat silný prostorový zvuk ve formátech Dolby Atmos 5.1 a 7.1 ze všech směrů.
Chytrá domácnost
Apple TV 4K je kompatibilní se zařízeními HomeKit a podporuje nové rozhraní propojení chytré domácnosti Matter.
Technické parametry
- Čipová sada: Apple A15 Bionic
- Senzory: G-senzor, Gyroskopický senzor
- Velikost úložiště: 128 GB
- Drátová připojení: HDMI, RJ-45 (Ethernet)
- Bezdrátová připojení: Wi-Fi, Bluetooth
- WiFi standard: 802.11ax
- Rozměry (V x Š x H): 31 mm (V), 93 mm (Š), 93 mm (H)
- Hmotnost (g): 214 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.