Aruba Instant On 1930 48G Class4 PoE 4SFP/SFP+ 370W Switch
18 577 Kč
17 586 Kč
14 534 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aruba Instant On 1930 48G Class4 PoE 4SFP/SFP+ 370W Switch
Produktový kód: JL686B
Porty a sloty
48 RJ-45 autosensing 10/100/1000 Class 4 PoE ports
4 SFP+ 1/10GbE ports
Physické charakteristiky
Dimensions: 17.42(w) x 12.7(d) x 1.73(h) in
Weight: 10.12 lb (4.59 kg)
Procesor
ARM Cortex-A9 @ 800 MHz
Paměť a Flash
512 MB SDRAM
256 MB flash
Performance
100 Mb latency: < 4.5 uSec
1000 Mb latency: <2.2 uSec
10000 Mb latency: <1.2 uSec
Throughput (Mpps): 130.95 Mpps
Capacity: 176 Gbps
Environment
Operating temperature: 32°F to 104°F (0°C to 40°C)
Operating relative humidity: 15% to 95% @ 104°F (40°C)
Elektrické charakteristiky
Frequency: 50-60 Hz
AC voltage: 100 - 127 / 200 - 240 VAC
Maximum power rating: 465.6W
Idle power: 38.3W
PoE power: 370 W Class 4 PoE
Bezpečnost
UL 60950-1; IEC 60950-1;EN 60950-1; CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1; EN 60825-1
UL 62368-1 Ed. 2; IEC 62368-1 Ed. 2; EN 62368-1:2014
Device Management
Aruba Instant On Cloud; Web browser; SNMP Manager
Montáž
Mounts in an EIAstandard 19 in. telco rack or equipment cabinet. 2-post rack kit included
Supports table-top mounting
Supports rackmounting
Supports wall-mounting with ports facing either up or down
Supports under-table mounting using the brackets provided
Transceivers
- Aruba Instant On 1G SFP LC SX 500m OM2 MMF Transceiver (R9D16A )
- Aruba 1G SFP LC LX 10km SMF Transceiver (J4859D)
- Aruba Instant On 1G SFP RJ45 T 100m Cat5e Transceiver (R9D17A)
- Aruba Instant On 10G SFP+ LC SR 300m OM3 MMF Transceiver (R9D18A)
- Aruba 10G SFP+ LC LR 10km SMF Transceiver (J9151E)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.