Tenda TEF1005D - 5-port Fast Ethernet Switch
270 Kč
223 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEF1005D - 5-port Fast Ethernet Switch
Produktové číslo: 6932849431278
Automatická instalace a nastavení
Tenda TEF1005D je plně automatizovaný switch. Stačí připojit napájení a kabely RJ45. Funkce Auto MDI/MDIX automaticky nastaví typ kabelů.
Výkonný přenos dat
Switch přepíná data pomocí 5 portů RJ45. Přenosová rychlost je 10/100 Mb/s s automatickou detekcí rychlosti. Maximální propustnost je 1 Gb/s.
Technické parametry
- Přepojování uzlů v módu Store-and-Forward
- Full-duplex kontrola toku 802.3x
- Half-duplex kontrola toku v režimu Back-Pressure
- Externí napájení
- Ideální pro větší domácnosti a firemní sítě
- Automatická detekce rychlosti 10/100Mb/s
- Kompatibilní s každým zařízením
- Fanless - pasivní chlazení
- 5x 10/100 Mb/s RJ45 Auto MDI/MDIX porty
- Forward. rychlost: 10 Mb/s: 14881pps/port, 100 Mb/s: 148810pps/port
- Přepínací kapacita 1 Gb/s
- Podporované standarty a protokoly: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x
- Auto MDI/MDIX - automatická detekce křížených i nekřížených kabelů
- Rychlost 200Mb/s Full Duplex pro každý port
- Ochrana proti přepětí 6000V
- 1K MAC address tabulka, auto aktualizace
- Montáž na zeď: ano
- Funkce Data Flow Control
- Externí zdroj
- LED Indikace: 5x Linka/Aktivita, 1x Napájení
- Spotřeba: max. 1,6 W
- Rozměry: 102 mm x 81 mm x 84 mm(L*W*H)
- Pracovní teplota: 0oC ~ 40oC
- Vlhkost: 10%-90%RH (nekondenzující)
- Certifikace: FCC/CE/RoHS
Obsah balení
- 1x Tenda TEF1005D
- 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN)
- 1x Napájecí adaptér
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.