TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3210XHP-M2 (8x2, 5GbE, 2xSFP+, 8xPoE+, 2xConsole)
13 299 Kč
11 478 Kč
9 486 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link JetStream switch TL-SG3210XHP-M2
EAN: 6935364030797
Popis
Switch TP-Link JetStream TL-SG3210XHP-M2 je vybaven 8 porty 2.5GBASE-T s podporou PoE+ a 2 porty 10GE SFP+.
Poskytuje širokou šířku pásma pro přístupové body sítě WiFi 6 a umožňuje přenos dat a napájení po jednom Ethernet kabelu.
Switch je navržen pro flexibilní instalaci a různé scénáře nasazení.
Porty a připojení
- 8 portů 2,5 Gbit/s PoE+
- 2 sloty SFP+ s rychlostí 10 Gbit/s
- Podpora celkového rozpočtu napájení 240 W PoE
Funkce
- Integrovaná do platformy Omada SDN
- Centralizovaná správa přes cloud a aplikaci Omada
- Statické směrování pro efektivní využití síťových prostředků
- Robustní strategie zabezpečení včetně funkce vázání na adresu IP-MAC, ACL, zabezpečení portů a další
- Optimalizace přenosu hlasu a videa v aplikacích pomocí L2/L3/L4 QoS a funkce IGMP Snooping
Technické specifikace
Interface: 8× 100/1000/2500 Mbps RJ45 Ports, 2× 10G SFP+ Slots, 1× RJ45 Console Port, 1× Micro-USB Console Port
Počet ventilátorů: 2
Napájení: 100-240 V AC~50/60 Hz
Maximální spotřeba energie: 291.49 W (110V/60Hz) s připojeným 240 W PD
Switching kapacita: 80 Gbps
MAC Address Table: 16 K
Jumbo Frame: 9 KB
Softwareové funkce
- Kvalita služby: 8 prioritních front, 802.1p CoS/DSCP priorita, řízení šířky pásma, hladký výkon
- L2 a L2+ funkce: Link Aggregation, Spanning Tree Protocol, Loopback detekce, Flow Control, Mirroring
- Přístupový seznam: Time-based ACL, MAC ACL, IP ACL, Combined ACL, Packet Content ACL, IPv6 ACL
- Bezpečnost: IP-MAC-Port Binding, IPv6-MAC-Port Binding, DoS Defend, Static/Dynamic Port Security, 802.1X
- IPv6: IPv6 Dual IPv4/IPv6, Multicast Listener Discovery (MLD) Snooping, IPv6 ACL, Static IPv6 Routing
- L3 funkce: Statické směrování, Statický ARP, DHCP Server, DHCP Relay
Management
- Web-based GUI
- Command Line Interface (CLI) přes konzolový port, telnet
- SNMP v1/v2c/v3
- Podpora Omada Hardware Controller (OC200/OC300), Software Controller, Cloud-Based Controller
- Automatické objevení zařízení, hromadná konfigurace, hromadný upgrade firmware
Ostatní
Certifikace: CE, FCC, RoHS
Systémové požadavky: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ nebo Windows 7/8/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX nebo Linux.
Provozní teplota: 0–50 °C (32–122 °F)
Skladovací teplota: -40–70 °C (-40–158 °F)
Provozní vlhkost: 10–90% RH non-condensing
Skladovací vlhkost: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.