ASRock MB Sc AM4 B550M-HDV, AMD B550, 2xDDR4, HDMI, DVI
2 004 Kč
1 951 Kč
1 612 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc AM4 B550M-HDV, AMD B550
Obecný popis
ASRock B550M-HDV je základní deska s podporou procesorů AMD AM4 3. generace Ryzen™ a budoucích procesorů AMD Ryzen™.
Technické specifikace
Deska je vybavena 6 fázovým designem napájení a podporou DDR4 4733+ (OC).
Pro rozšíření nabízí 1 PCIe 4.0 x16 a 1 PCIe 3.0 x1 slot.
Možnosti grafického výstupu zahrnují HDMI, DVI-D a D-Sub.
Pro zvuk je zde 7.1 CH HD Audio s kodekem Realtek ALC887.
Deska nabízí 4 SATA3 konektory, 1 Hyper M.2 slot (PCIe Gen4 x4 a SATA3) a 6 USB 3.2 Gen1 portů (2 přední, 4 zadní).
Pro připojení k síti je k dispozici Gigabit LAN.
Unikátní funkce
- ASRock Super Alloy
- ASRock Hyper M.2 (PCIe Gen4x4)
- ASRock Full Spike Protection
- ASRock Live Update & APP Shop
Paměť a grafika
Deska má 2 sloty pro DDR4 DIMM paměti s maximální kapacitou 64 GB a podporou XMP profilů.
Integrovaná grafika AMD Radeon Vega je v APU řadě Ryzen.
Grafický výstup podporuje až 4K rozlišení přes HDMI 2.1.
Úložiště a konektory
Deska disponuje 4 SATA3 6.0 Gb/s konektory a 1 Hyper M.2 slotem.
Na desce je také PCIE x1 Gigabit LAN a různé headery pro připojení dalších komponent.
Audio a zadní panel
Deska je vybavena 7.1 CH HD Audio s Realtek ALC887 Audio Codec.
Zadní panel nabízí různé porty včetně HDMI, DVI-D, USB 3.2 Gen1 a RJ-45 LAN.
Software a BIOS
Deska je kompatibilní s ASRock Motherboard Utility (A-Tuning), ASRock XFast LAN a ASRock Full HD UEFI.
Rozměry a certifikace
Deska má Micro ATX formát s rozměry 23.0 cm x 20.1 cm a je certifikována FCC a CE.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.