ASUS MB Sc AM4 PRIME A320M-K/CSM (SW + PUR RMA) AMD A320, 2xDDR4, VGA, mATX
2 017 Kč
1 475 Kč
1 219 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS MB Sc AM4 PRIME A320M-K/CSM
EAN: 4718017221863
Obecný popis
Matiční deska ASUS PRIME A320M-K/CSM je vybavena rozhraním AMD AM4 a podporuje procesory AMD Ryzen™ 2. generace a další. Nabízí LED osvětlení, rychlé DDR4 3200MHz paměti a 32Gb/s M.2 slot pro bleskové úložiště.
Klíčové vlastnosti
- 5X Protection III: Více hardwarových záruk pro všeobecnou ochranu
- LED osvětlení: Ovládání osvětlení pro audio stopové cesty
- Native M.2: Bleskově rychlé úložné rychlosti
- One-stop controls: Uznávané UEFI BIOS s EZ Flash 3
Technické specifikace
CPU
AMD AM4 Socket AMD Ryzen™ 2nd Generation/Ryzen™ with Radeon™ Vega Graphics/Athlon™ with Radeon™ Vega Graphics/Ryzen™ 1st Generation/7th Generation A-series/Athlon X4 Processors
Podporuje CPU až 8 jader
Chipset
AMD A320
Paměť
2 x DIMM, Max. 32GB, DDR4 3200(O.C.)/3000(O.C.)/2933(O.C.)/2800(O.C.)/2666/2400/2133 MHz Un-buffered Memory
Grafika
Integrovaná grafika v procesorech AMD Ryzen™ s Radeon™ Vega Graphics/ Athlon™ s Radeon™ Vega Graphics/ 7th Generation A-Series APU
Podpora výstupu Multi-VGA: porty HDMI/RGB
Úložiště
AMD A320 chipset: 4 x SATA 6Gb/s port(s), šedé barvy
Podpora Raid 0, 1, 10
LAN
Realtek RTL8111H, 1 x Gigabit LAN Controller(s)
Audio
Realtek ALC887 8-Channel High Definition Audio CODEC
USB porty
4 x USB 3.1 Gen 1 port(s) (4 na zadním panelu, modrá)
2 x USB 3.0 port(s) (2 na střední desce)
6 x USB 2.0 port(s) (2 na zadním panelu, 4 na střední desce)
Speciální funkce
ASUS 5X Protection III, ASUS Exclusive Features, ASUS Quiet Thermal Solution, ASUS EZ DIY, ASUS Q-Design
Podporované operační systémy
Windows 10 64-bit, Windows 7 64-bit
Formát
mATX Form Factor 8.9 inch x 8.7 inch (22.6 x 22.1 cm)
Poznámka
Windows 7 64-bit je podporován pouze při použití procesorů AMD Ryzen™ 2. generace/ Ryzen™ 1. generace / 7. generace A-series/ Athlon X4.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.